Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har tenkt å bleke tennene etterhvert, men jeg er plaget med at de iser for tiden Til og med når jeg spiser feks et eple kjenner jeg det. Hva kan jeg gjøre for å bedre dette? og forberede tennene på litt bleking
Gjest Fruktfat Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 bruke sensodyne og flourskyllevann?
Crianza Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Tannlegen min sa at fluorskylling hjelper mot isingen. Prøv det du :icon_surprised:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå