Gjest Tweetypie Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Noen som har noen gode tips og linker til hvor vi kan reise i Danmark og hvor vi kan leie feriehus ? Vi reiser med barn som vil være 4 og 2 år gamle i Juli/August. Alle tips mottas med stor takk.
tuji Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Vi var på Vest-Jylland i sommer, ved et sted som heter Hvide Sande. Det var perfekt. Ikke langt til stranden og byen, og ca en times kjøring fra Legoland. Nærmeste store by var Esbjerg.
Gjest TsS Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Den fineste sommer byen er Løkken.. Men hvis dere leier hytte litt utenfor (grønhøy, furreby, klittberg, blokhus) så får dere det også gasnke rimelig.. med kort avstand til den HERLIGSTE stranda, og koseligste sommerbyen jeg vet om Ellers er esbjerg og området rundt der veldig fint! Men jeg ville valgt Løkken området (ca 1 time kjøring fra dyreparken, og tivoli som ligger i aalborg)
Gjest Gjest 1 Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 (endret) Skagen, København og øyen Fyn er fint uansett om en har barn eller ikke. Endret 29. desember 2006 av Gjest 1
*Annie* Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Novasoler et av mange selskaper som leier ut feriehus i Danmark. Forsøk å google "Feriehus i Danmark" så får du nok mange treff! Jeg har forøvrig mange gode minner fra ferieturer i Danmark, både som barn, og som voksen med barn. Husker at vi hadde tre fantastiske uker på Fyn en sommer for mange år siden. Været var knall hele tiden og atmosfæren helt uslåelig. Det er et sted jeg absolutt kunne tenkt meg å dra tilbake til.
prinsessa Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 I fjor sommer hadde vi en knallfin uke ca. 20 min med bil fra ebeltoft. Stedet vi bodde på het Følle strand og der var det veldig fint, flott strand. Vi hadde knallvær hele uka så det ble mest strandliv men vi var også i Zoo i Ebeltoft og i en utrolig fin liten dyrehage som het noe sånt som børnenes Zoo, denne zooen var faktisk mye bedre for små barn enn den store zooen. Her kunne man virkelig komme i nærkontakt med dyrene og mate geiter, sauer osv. gikk bla. en lite lam rundt helt fritt og det var også ponniridning. Veldig mye trivligere enn Ebeltoft Zoo men ikke så mange eksotiske dyr men for et lite barn er det jo nesten like gøy med en geit som en elefant som man må se på avstand. Etter vi hadde vært en uke på Følle strand var vi 2 dager på kro ved legoland, det var ca. 2 timer med bil fra Følle strand til legoland. Legoland må også bare anbefales var kjempefint der og vi kosa oss masse. Vi dro dit på en søndag og det lønner seg vist å dra på søndag eller lørdag for da er det minst folk der, vi måtte nesten ikke stå i kø et eneste sted. Vi hadde det veldig fint på Danmarks ferie og drar gjerne igjen. God tur!! PS: sjekk også ut seawest.dk dette er et slags senter som er ganske nærme legoland som også ser veldig bra ut, vi skal dit i påska og gleder oss masse.
meta2 Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Vi leide hus ved Ebeltoft. En koslig by, og liten trafikk der vi var. (var en serie om slanking, der de bodde i danmark) Vi bodde rett bak der. Her bodde vi. http://www.finn.no/finn/realestate/object?...&tot=155&page=4 Endret 4. januar 2007 av meta2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå