TheHairyToothfairy Skrevet 22. februar 2007 #41 Skrevet 22. februar 2007 (endret) John Cusack som meg. Min bror kunne glatt vært Jack Black, det er i alle fall påkrevd med syk humor og gitarkunnskap. Bror nummer to er uten tvil Adam Pascal. Lillesøs, der har du Hillary Duff, både i utseende og stil. Min kjære kan bli spilt av Scarlett Johanson. Eventuelt Lauren Ambrose, hun ligner veldig på begge - usikker på hvem som ville vært best.. Bestekompisen min kles godt av Matt Damon, og kompis nummer to er Jason lee. Min mor finner du i skikkelse av Rene Russo. Min far kan spilles av Kris Kristofferson. Stefadern er mer Rowan Atkinson, uten tvil. Tom Cruise ligner veldig i utseende på ene barndomskompisen min, som jeg fremdeles har god kontakt med. Konen hans er lett Liv Tyler. Min morfar kunne vært spilt av Gene Hackman. Mormor måtte være en hyggelig liten dame, med mye energi. Onkel #1, James Gandolfini. Onkel #2, Eddie Izzard. Og kjøter'n, han måtte spilles av Pluto. En litt teitere versjon. Endret 22. februar 2007 av MoskvaMorten
gizmoo Skrevet 22. februar 2007 #44 Skrevet 22. februar 2007 Angelina Jolie med motspiller Brad Pitt....
MellonCollie Skrevet 22. februar 2007 #45 Skrevet 22. februar 2007 jeg vil at Jennifer Aniston skal spille meg! Og overføre håret sitt til meg Aldri sett noen som alltid er så fin på håret jeg (og så synes jeg hun er veldig koselig og sjarmerende ellers også, da... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå