Gå til innhold

Innedyr

Gjest Maksprell

Fremhevede innlegg

Gjest Vidvandre
Skrevet
skulle det kun være hjem der en alltid er hjemme med hunden, som kunne hatt hund... vel.. da hadde det ikke vært mange hundeeiere tror jeg.

Joda, men så er det også mange hundeeiere som ikke burde være hundeeiere og da. Såklart må man lempe litt på krava for å finne et hjem til alle hundene i verden, men jeg syntes faktisk at hvis huset er tomt mellom kl7-5 hele uka må det være fryktlig kjedelig å være hund inne. Hvis man absolutt vil ha hund, bør man få til en ordning om at noen lufter/passer hunden om formiddagen, eller kjøpe to hunder så de ihvertfall har selskap av hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvagt hadde det vært mest ideellt om man kunne vært hjemme mer, men jeg mener at det være i full jobb ikke nødvendigvis er avgjørende for om man er en god hundeeier eller ikke. Ja hunden blir kanskje mye inne i løpet av dagen, da får man være flink å aktivisere og stimulere den godt den tiden man IKKE er på jobb, og DER er det mange som ikke er flinke nok synes jeg.

for min del kreves det mer en en kjapp tisserunde noen ganger i døgnet og litt kosing i sofaen før jeg er fornøyd som hundeeier, derav har jeg ikke hund per nå men venter til jeg har tid til å virkelig jobbe med den. Men vi har vel alle forskjellige tanker og meninger om hva man bør og ikke bør i forhold til hundehold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...