Gå til innhold

Fjerne livmor?

Fremhevede innlegg

Gjest Calliope
Skrevet

Jeg var på sykehuset til utredning i dag, og må sannsynligvis fjerne livmoren pga voldsomme smerter. Jeg har fått de barna jeg skal ha, men allikevel gruer jeg meg litt.

Noen som har erfaringer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fjernet livmoren 28 november. Så jeg har en rolig jul. Blir ikke så mye stress med husvask og andre ting. Har hjulpet barna å rydde rommene. Og sortert leker i nyestuen.

Formen er stigende, så jeg må holde igjen. Er så lett å begynne med ting og ikke tenke over at en må ta det med ro, så lenge en ikke kjenner smerter.

Operasjonen gikk fint. Reagerte på noe etter at jeg våknet av narkosen. Tror det var noe smertestillende jeg fikk. For jeg kastet opp. Lå tirsdag og natt til onsdag på overvåkingen. Ble fryktelig kvalm igjen onsdag da jeg fikk smertestillende i låret. Så den fikk jeg ikke mer. Kom meg ut av sengen torsdag og fikk en dusj. Herligt. Reiste hjem fredag etter en samtale med legen.

Har et snitt som går som et smil i bukplastikk arret. Så jeg har ikke fått nytt arr på magen. Ser ut som det gror fint. Skal til kontroll på fredag. Det gleder mannen seg til. :ler:

Jeg fjernet livmorhalsen siden det faktisk var det beste i mitt tilfelle. Som regel er det motsatt.

Jeg angrer ikke et sekund på at jeg fikk den fjernet, men det var et lite sjokk da legen sa det.

Ønsker deg lykke til.

Endret av meta2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...