Gå til innhold

Stor og tung?


BitteLille

Anbefalte innlegg

Begynner å føle meg stor og tung her, selv om jeg fysisk har veldig liten mage å skryte av.

Likevel har gangen min blitt betraktelig mer vaggende, jeg er utkjørt etter å gått en trapp, og jeg er våken og bruker hendene til å flytte mage og bekken hver gang jeg snur meg i senga om natta. :sprettoy:

Flere som merker at vi begynner å nærme oss slutten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Rekker opp hånda*

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Selv om jeg visstnok ikke er spesielt stor hva magen angår (eller andre deler på kroppen) , så kjenner jeg meg også tung. De siste nettene har jeg sovet dårlig. Som deg må jeg liksom flytte med meg magen, og bekkenet verker noe helt grasalt i snuprosessen. :forvirret:

Jeg har blitt fullt sykemeldt fordi bekkenet har streiket, så gangen er så absolutt vaggende, og foregår så sakte at min datter trodde ikke det var mulig å gå så sakte. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen her ja!

Ungen har lagt seg så langt ned i bekkene som det går an... Han presser og presser.. når jeg går ser det ut som jeg er et bleiebarn med innhold :ler:

Har ikke termin før 10 februar, men legene tror barnet vil komme mye tidligere da jeg hadde rier allerede i uke 28..

Magen er tung, og den er mye lengre ned nå enn tidligere, puppene er store og tunge og jeg er sliten! Klarer ikke få på meg skoene for magen er i veien... :sur:

Men jeg er ikke lei, elsker å kjenne sparkene fra lille gutt :) og synes det er trist å tenke på at dette kanskje er min siste graviditet.. Da får jeg ikke oppleve de herlige sparkene mer.. Så jeg prøver å nyte det og se positivt på det! Er jo ikke så lenge igjen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesiel stor eller har stor mage men snuppa ligger godt inn i ryggen så til tider føler det som hun stopper luft tilførselen min. Hodet har vært festet siden 6 uker før termin og hun skrur seg lenger og lenger ned, noen ganger tror jeg hun detter ut når jeg f eks er på do :overrasket:

Bekkenet får gjennomgå og det er tungt og gå og snu seg i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Kjenner meg veldig igjenn i det dere andre forteller her... Men det er forskjell på dagene..... Noen dager føler jeg meg ekstrem tung og vagger avgårde, og sliter med å snu meg om natten, for jeg har også vondt i bekkenet.

Mens andre ganger løper jeg opp og ned trappen og klatrer opp stigen til loftet og bøyer meg ned osv uten. Er jo i uke 39 nå. Men de "spreke" øyeblikkene mine er ikke såååå mange og ofte da... :ler:

Man føler seg mest tung, vaggende og som en elefant.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...