CherryBlossom Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Har vært syk siden lørdag, og tok en blodprøve hos legekontoret jeg bruker i sted som ikke viste noe bakteriellt. Må dette da bety at det er et virus, for haltsbetennelse har jeg... Noen som vet hvor lang tid det tar før det går over...? Halsen er helt tett, men jeg er ikke like dårlig som da jeg hadde streptokokker, men det skal jo også noe til.. Var ikke inne hos legen så vet ikke om det er noe jeg kan gjøre for at det skal gå raskere over...? Passer jo forferdelig dårlig å være syk NÅ!
tuji Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Siden jeg selv har kyssesyken akkurat nå, er det naturlig å foreslå det... Det finnes en hurtigtest man kan ta. Det finnes ikke medisiner mot dette viruset, man må bare vente på at kroppen fikser det selv.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Virus kan man ikke gjøre noe med etter at sykdom har brutt fult ut. Tar vanligvis ca 10 dager å kvitte seg med denne typen virus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå