Gjest Vidvandre Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 (endret) (Vet at det er masse tråder om RedKen, men det ble jeg bare forvirret av, så prøver en ny tråd) Har hørt så mye skryt om RedKen og blitt anbefalt det. Nå som jeg er hjemme hos mor har jeg lånt litt av hennes Body Full shampoo og balsam og funnet ut at det funker bra på håret mitt. Har jo sett her på KG at finnes en del utenlands nettbutikker hvor man kan kjøpe RedKen ganske så billig. Hvilke butikker anbefaller du? Hvor er det billigst? Hvor lang tid tar det før varene kommer? Er det noen som har hatt noen problemer med å bestillinger fra visse nettbutikker, i såfall hvilke? Er det noen andre produkter fra RedKen som anbefalles? Jeg har (naturlig)mellom/mørkt blondt, glatt halvlangt hår, som godt kunne hatt litt mer volum og liv i seg. Hva med hårkurer? Tusen takk for svar! Endret 18. desember 2006 av Vidvandre
Crianza Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg bruker bare Redken-produkter, og kjøper de på lookfantastic.com.
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Dersom du går inn på neste side, vil du finne en tråd om Redkenprodukter og en nettside som selger produktene billigere enn LF (lookfantastic.com).
Gjest Vidvandre Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Dersom du går inn på neste side, vil du finne en tråd om Redkenprodukter og en nettside som selger produktene billigere enn LF (lookfantastic.com). ← Denne? Hvordan er erfaringene fra å bestille fra Alternative-beauty.com? Så det var noen som ikke fikk alle produktene og sånt? At det er lang leveringstid er greit nok da, når det er så billig? Men hva med produkter? Noen som kan anbefalle en hårkur, f.eks?
Karamba Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Denne? Hvordan er erfaringene fra å bestille fra Alternative-beauty.com? Så det var noen som ikke fikk alle produktene og sånt? At det er lang leveringstid er greit nok da, når det er så billig? ← Har kun gode erfaringer med Alternative Beauty. Har alltid fått det som jeg har betalt for...
kitekatt Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Denne? Hvordan er erfaringene fra å bestille fra Alternative-beauty.com? Så det var noen som ikke fikk alle produktene og sånt? At det er lang leveringstid er greit nok da, når det er så billig? Men hva med produkter? Noen som kan anbefalle en hårkur, f.eks? ← Jeg bruker Redken All Soft Shampoo, Balsam og Kur. Er kjempefornøyd Jeg kjøpte Redken Shampoo og balsam på Europris der det kostet ca 300 kr for 1000 ml. det er halv pris ca. Endret 19. desember 2006 av kitekatt
Bex Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Kanskje ikke så lukseriøst, men de har Redken på Nille (hadde hvertfall for noen uker siden).
Crianza Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Har sjekket ut alternative-beuty.com nå, og ser at produktene jeg bruker (bla anti-snap) er billigere på lookfantastic.com.
Gjest Vidvandre Skrevet 19. desember 2006 #9 Skrevet 19. desember 2006 Takk for svar! Jeg prøver å bestille fra look fantastic, fant ikke noe redken på Nille Har sjekket ut alternative-beuty.com nå, og ser at produktene jeg bruker (bla anti-snap) er billigere på lookfantastic.com. ← Alternative-beauty sine priser er i dollar, mens lookfantastic er britisk, så tror de fleste produktene blir en god del billigere.
Gjest Odense Skrevet 19. desember 2006 #10 Skrevet 19. desember 2006 Jeg bestillte varer på Alternative Beauty 14 november og har ikke hørt et pip fra dem, har sendt flere mailer uten svar, så jeg har kastet 400 kr rett ut vinduet...
Gjest Vidvandre Skrevet 19. desember 2006 #11 Skrevet 19. desember 2006 Jeg bestillte varer på Alternative Beauty 14 november og har ikke hørt et pip fra dem, har sendt flere mailer uten svar, så jeg har kastet 400 kr rett ut vinduet... Den kan ennå komme da. Opplevde det samme med Pure Luxe, men den kom til slutt, etter to måneder.
brumma* Skrevet 19. desember 2006 #12 Skrevet 19. desember 2006 Jeg bestillte varer på Alternative Beauty 14 november og har ikke hørt et pip fra dem, har sendt flere mailer uten svar, så jeg har kastet 400 kr rett ut vinduet... ← Ikke gi opp håpet! Pakken min kom for noen dager siden og jeg bestilte rundt samme tid som deg. Mulig pakken din har blitt stoppet i tollen da, hvis du har bestilt for 400,-. Det kan ta noen dager ekstra (spesielt nå i førjulstiden tenker jeg...)
Karamba Skrevet 20. desember 2006 #13 Skrevet 20. desember 2006 Jeg bestillte varer på Alternative Beauty 14 november og har ikke hørt et pip fra dem, har sendt flere mailer uten svar, så jeg har kastet 400 kr rett ut vinduet... ← Tror ikke du skal bekymre deg. De gangene jeg har bestilt varer derfra så har det tatt minst 3 uker fra jeg bestilte varene til jeg mottok dem. I disse juletider skal du ikke se bort i fra at det tar et par uker ekstra. Og som Brumma sier så er det nok en sjanse for at de kan ha blitt stoppet i tollen. De dukker nok snart opp skal du se. Venter også på varer derfra som jeg bestilte for snart 4 uker siden. Regner ikke med å få dem før jul.
Gjest Odense Skrevet 20. desember 2006 #14 Skrevet 20. desember 2006 ååh..håper dette stemmer for meg også, synest bare at det er så rart at de ikke har svart mailene jeg har sendt dem, virker så useriøst.. Eneste jeg har hørt fra dem var når jeg bestillte, da fikk jeg en betalings bekreftelse..
Nemesis Skrevet 20. desember 2006 #15 Skrevet 20. desember 2006 Har sjekket ut alternative-beuty.com nå, og ser at produktene jeg bruker (bla anti-snap) er billigere på lookfantastic.com. ← Tror du bør rekne litt bedre neste gang når det kommer til sammenligning av priser Men hva tar de i porto for å sende varene på alternative beauty?
Karamba Skrevet 20. desember 2006 #16 Skrevet 20. desember 2006 Men hva tar de i porto for å sende varene på alternative beauty? ← Jeg betalte $3,95 i porto på den siste bestillingen min. Er ikke mye det! Brukte da USA-shipping...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå