Gjest Nattblomst Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Mener jeg leste et sted her inne at noen hadde bestilt Redken-produkter fra www.alternative-beauty.com, fordi det ble rimeligere enn fra LookFantastic (sånn at man unngikk tollgebyr etc.). Hvem har erfaringer med det nettstedet? Noen som vil fortelle litt?
Karamba Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Ja, jeg bestiller kun hos Alternative-Beauty etter at jeg oppdaget nettsiden deres. Eneste bakdelen er at det tar lengre tid før en mottar varen. Tok ca 3 uker sist jeg bestilte der fra. Men jeg synes det er verdt siden det er så mye rimeligere. Betalte ca 200 kr inkl frakt for shampoo, balsam og hårkur sist jeg bestilte. Og det er billig!
Karamba Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Glemte forresten å si at du må bruke USA-shipping dersom du bestiller. Blir egentlig feil, men det er ingen alternativer som passer. Dessuten er det det rimeligste frakt-alternativet. Har ihvertfall gått greit når jeg har valgt det tidligere...
Gjest Fresh Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Glemte forresten å si at du må bruke USA-shipping dersom du bestiller. Blir egentlig feil, men det er ingen alternativer som passer. Dessuten er det det rimeligste frakt-alternativet. Har ihvertfall gått greit når jeg har valgt det tidligere... ← Skulle akkurat til å spørre om dette Det jeg skulle ha var iallefall billigere på alternative-beauty enn på lookfantastic.
Karamba Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har ihvertfall ikke funnet noen som er bedre på pris på Redken-produkter enn Alternative Beauty...
brumma* Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har handlet derfra en gang. Fikk varene i går, over 4 uker etter bestilling. Litt kjedelig synes jeg, men billig er det. Jeg kom godt under grensa på 200,- selv om jeg bestilte shampo og to balsamer.
Intego Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har bestilt herfra en gang. Tok nesten 4 uker før jeg fikk varene, og da manglet det en shampo i pakken. Er spent på om de sender den til meg. Betalte ca 300 for Redken shampo, balsam, kur og Anti snap. Veldig billig!
Gjest Nattblomst Skrevet 16. desember 2006 #8 Skrevet 16. desember 2006 Dette er jo et fint sted å handle bursdagsgaver til venninner, dersom man vet ca. hva hun liker...
gizmoo Skrevet 22. desember 2006 #9 Skrevet 22. desember 2006 Hihi... De selger Redken shampo på europris billig... Tror d er ca 300 for en stor flaske.
LilleMy28 Skrevet 22. desember 2006 #10 Skrevet 22. desember 2006 Redken er billig på Smart Club, der har de både store og vanlige flasker, de vanlige koster kr.129 pr stk. Og så har de mye stylingprodukter der også til kr.99-199.
Gjest Shayla Skrevet 28. desember 2006 #11 Skrevet 28. desember 2006 På alternate beauty, hvordan erfaringer har dere? Hvertfall super billig for Redken produkter!
Karamba Skrevet 29. desember 2006 #13 Skrevet 29. desember 2006 På alternate beauty, hvordan erfaringer har dere? Hvertfall super billig for Redken produkter! ← Har kun gode erfaringer med dem. Men det tar lang tid før en får varene. Minst 3 uker...
Gjest Nattblomst Skrevet 29. desember 2006 #14 Skrevet 29. desember 2006 NILLE har faktisk redken nå ← Oi, er det sant? Gjelder det ALLE Nillebutikkene, eller? Hva slags str. på flaskene, og hva er pris?
Gjest Shayla Skrevet 29. desember 2006 #15 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har hørt noe om at redken som selges hos lookfantastic er falske?? Noe som har hørt noe mer om dette?
Karamba Skrevet 30. desember 2006 #16 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har hørt noe om at redken som selges hos lookfantastic er falske?? Noe som har hørt noe mer om dette? ← Det tror jeg ikke stemmer. Jeg har handlet hårprodukter hos LF i flere år og har aldri hatt den opplevelsen.
Montezuma Skrevet 31. desember 2006 #17 Skrevet 31. desember 2006 Jeg har hørt noe om at redken som selges hos lookfantastic er falske?? Noe som har hørt noe mer om dette? ← Har hørt dette ryktet tidligere om billige redken prod. Noensom vet om dette stemmer? er jo litt rart at noen butikker kan selge redken til en brøkdel av prisen i fht andre butikker/frisører.... Sluttet selv med redken for en tid tilbake. Da brukte jeg billig-redken fra smartklub. Men jeg vet ikke om det funket dårlig fori det ikke var ordentlige produkter, eller om de bare ikke passet til håret mitt lenger......
lillesky Skrevet 31. desember 2006 #18 Skrevet 31. desember 2006 Går stadig vekk rykter om at Redken-produkter som selges andre steder enn i butikk er fake. Har vært den diskusjonen også på KG. Hvis det var fake, hvorfor kjøpte L'oréal opp Redken-produkter på Smart Club og kastet det? :klø:
Montezuma Skrevet 31. desember 2006 #19 Skrevet 31. desember 2006 Går stadig vekk rykter om at Redken-produkter som selges andre steder enn i butikk er fake. Har vært den diskusjonen også på KG. Hvis det var fake, hvorfor kjøpte L'oréal opp Redken-produkter på Smart Club og kastet det? :klø: ← I den artikkelen sier jo mannen at det er usikkert med ekthet på produktene og hvorgamle de er osv. Ikke godt å vite hvem man skal høre på.......
Gjest Shayla Skrevet 31. desember 2006 #20 Skrevet 31. desember 2006 Det som er rart er at min kusine driver frisør salong og hun ville gjerne ta inn redken produkter, men det kunne hun ikke for det er ett vist antall salonger i fylket bare. Og da er det veldig rart at både europris og Nille kan ta inn? Disse produktene passer jo bedre i en frisørsalong... Man vil jo tro at ett slikt merke som redken heller vil ha reklame hos frisørene enn billig kjeder som Nille og Europris.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå