Gjest Maksprell Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ja,dette er et lite delikat spørsmål og det har sikkert blitt stilt fjorten tusen ganger..Har vært så dum å booka en GU time samtidig som jeg har mensen..Hvordan gjør dere det med tampong eventuelt bind? Jeg bruker tampong men kan jo ikke stå foran legen og dra ut den liksom..og om jeg bruker bind så kommer jeg til å føle at det er blod overalt der nede... Joda,legen er sikkert vant til å se "litt av hvert" men jeg har ikke lyst til å ende i bunken som "litt av hvert" Endret 18. desember 2006 av Maksprell
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Opplevde dette en gang. Legen jeg gikk til hadde et toalett tilknyttet sitt kontor hvor jeg ordnet meg før og etter undersøkelsen. Hverken et problem eller flaut
Amanlis Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Er det vanlig rutinesjekk du skal ha? Trodde de helst ikke gjorde rutineundersøkelser ved mensen. Mulig jeg tar feil altså, men mener å ha hørt at det er vanskelig å dyrke celleprøvene hvis man har mensen når de er tatt.
Gjest Snuske Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Hadde bare booket om den timen jeg
venus* Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Er det vanlig rutinesjekk du skal ha? Trodde de helst ikke gjorde rutineundersøkelser ved mensen. Mulig jeg tar feil altså, men mener å ha hørt at det er vanskelig å dyrke celleprøvene hvis man har mensen når de er tatt. ← Det stemmer. Jeg var hos legen forrige uke (skulle ha både GU og sjekk av knær). Jeg hadde mensen da, så ble bedt om å booke ny time for GU
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Det stemmer. Jeg var hos legen forrige uke (skulle ha både GU og sjekk av knær). Jeg hadde mensen da, så ble bedt om å booke ny time for GU ← Merkelig. Sist jeg var hos gynekologen hadde jeg mensen, var overhodet ikke noe problem!
Gjest Maksprell Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Hmm,snedige greier..nesten bedre at de spør på forhånd da så slipper man å møte opp til avtalt tid for så å bli sendt ut igjen..eller at de i det minste gir slik info. æsj,vil bare bli ferdig med det..Jeg kommer til å møte opp til avtalt tid uansett. Er bare vanlig rutinekontroll ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå