Gå til innhold

Jeg skal gifte meg i 2008!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en romantisk weekend i Praha kommer jeg hjem som nyforlovet!

Tenk det, etter så mange år skal vi endelig knytte båndet på skikkelig.

Det var et søtt og romantisk frieri og jeg er så superglad. Jeg bare går å smiler på jobben! :)

Jeg har et kval og jeg aner ikke hvem jeg skal ha til forlover!

Jeg har to gode venner som jeg ønsker å ha med meg på denne dagen, og jeg ønsker at jeg kunne ha de begge to som forlovere...

Hun ene venninnen min har jeg vokst opp sammen med med og opplevd mye med. Vi har alltid hatt en avtale om dette, vi snakket senest sammen om det for et år siden. problemet er at det er et år siden jeg så henne. Hun bor på andre siden av landet og har sin egen familie. Vi ser hverandre sjeldent, men de gangene vi ser hverandre er det som om vi aldri har vært borte fra hverandre.

Hun andre venninnen min er en kjempegod studievenninne, vi snakker om alt og jeg kan alltid ringe til henne hvis det er noe. Uansett, hun gir meg alltid gode råd og vi har et fantastisk godt vennskap. Hun bor i samme by som meg og vi ser hverandre ofte og snakker på tlf mye.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har så lyst til å fortelle de at jeg skal gifte meg, men jeg vil vente til jeg vet hvem av de jeg skal velge.

Har noen av dere noen tips eller råd?

Er det mulig å ha to forlovere eller?

Hilsen fra en lykkelig Tonjemor

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aller først ----Gratulere så masse :) Vet at den følelsen du går med nå er fantastisk!!!

Er mange som har hatt dette dilemmaet. Det går fint an å ha to forlovere, men bare en kan underskrive papirene.

Endret av water1
Skrevet

For det første: Grattis med romantisk frieri og fremtidig bryllup! :)

Men jeg sitter å lurer på om det ikke kan være et alternativ og ha begge venninnene dine som forlovere. I forhold til studievenninen din,er det jo ganske praktisk at hun bor i samme by, noe som også kan være et argument ( om det trengs!) overfor den andre venninnen din jfr. at du velger å ha to forlovere.

Jeg kjenner to stykker som begge valgte å ha to forlovere - altså ikke noe praktisk problem!

Lykke til med avgjørelsen!

Skrevet

Gratulerer! Jeg hadde samme problem og valgte derfor begge, angrer ikke på det. Så som du sikkert skjønner hadde jeg - hvis jeg var deg - valgt begge. Lykke til :)

Gjest Ballerina
Skrevet

Gratulerer så mye med forlovelse og forestående bryllup!!! :) Håper vi får se til deg mer :)

Når det gjelder forlovere, så hadde jeg tatt begge... det er jo fullt mulig!! Det dumme da er jo at du likevel må velge en som kan skrive under på papirene, men jeg er sikker på at du føler hva som er rett når du får tenkt litt over det!! :) Akkurat det trenger du jo ikke bestemme deg for med en gang, du kan jo bare spør om de vil være din forlover!!

Skrevet

Tusen takk for svar, det blir nok til at jeg kommer til å velge begge.

Jo mer jeg tenker på det jo mer ønsker jeg at de begge skal ta del i dette med meg.

Skrevet

Gratulerer så masse! Det skal jeg også! Har hørt om en som villeha to forlovere, og de valgte å sende inn hvert sitt skjema slik at begge fikk signert. Gikk fint det!

Skrevet (endret)

Vad hende nuh? :overrasket:

Endret av Ginen
Skrevet

Nå har jeg ringt begge forloverene mine og de ble så glade begge to!

Er så rart dette her, fatter ikke at jeg skal gifte meg. Helt utrolig!

Gjest Ballerina
Skrevet

Det hørtes fint ut! :) ...nei, det er ikke alltid like lett å forstå tanken at man virkelig skal gifte seg... hehe... tenker ofte samme tanken selv! Men det er den BESTE tanken jeg tenker også da, tenk så heldige vi er! :)

Skrevet

Gratulerer! Angående forlovere er det jo mest praktisk at hun som bor på samme sted signerer, men at begge er like mye forlover på alle andre måter. Kommer kanskje litt an på om du vil ha utdrikningslag, med tanke på planlegging. Lykke til med bryllupsplanlegging, du får ordne deg en bryllupsdagbok så får du samlet alt på ett sted ;)

Gjest Ballerina
Skrevet
du får ordne deg en bryllupsdagbok så får du samlet alt på ett sted ;)

ENIG! ;)

Skrevet
Men hvordan lager man dagbok da?? :forvirra:

Her er dagbøkene, delt inn i ulike kategorier. Å starte en dagbok er akkurat på samme måten som å starte en vanlig tråd ellers på forumet :)

Skrevet
Her er dagbøkene, delt inn i ulike kategorier.  Å starte en dagbok er akkurat på samme måten som å starte en vanlig tråd ellers på forumet :)

Takk-takk :)

Skrevet

Jeg hadde to forlovere, det går helt fint. Den ene signerte på papirene man må sende inn før bryllupet, og den andre signerte som vitne på tinghuset. De var begge med å organisere utdrikningslag, holdt begge taler og var kjempefornøyde. :)

Har selv også vært forlover for ei som hadde to forlovere, vi signerte begge på papirene i kirken.

Skrevet

Her har det skjedd mye siden jeg var å tittet sist ja..

Bryllupsdagbok er et godt tips, det skal jeg huske.

Nå har vi begynt å organisere vielse i utlandet så dette blir spennende å se om jeg får drømmene mine oppfyllt. Jeg har jo drømmemannen, men vil jo gjerne ha eventyret også! Thihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...