Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt å se at noen påtar seg ansvaret for å holde liv i denne tråden så alle på KG får et kurs i folkskikk :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på nok stressende undergrunnsbaner i storbyer rundtomkring til at jeg automatisk stiller meg på høyre side uansett.

Men selv om jeg forstår at folk løper for å rekke tog, så ser jeg ikke helt poenget med å løpe i trappene på kjøpesentere? De er faktisk ikke laget for å gå i, men å stå i, og det blir litt teit å kalle det latskap at folk ikke bruker dem som vanlige trapper.

Jeg kan til og med finne på å stå på rullebånd på flyplasser (på høyre side selvfølgelig), selv om det går jævlig sakte. Det er ikke alle som absolutt må komme seg fra A til B på kortest mulig tid, og litt av poenget med disse båndene ER jo at man kan stå på dem og! Det finnes faktisk flyplasser som er en del større enn Gardemoen, hvor det kan være evig lange avstander man må legge bak seg, og da er det litt kjekt med rullebånd.

Skrevet
Jeg kan til og med finne på å stå på rullebånd på flyplasser (på høyre side selvfølgelig), selv om det går jævlig sakte. Det er ikke alle som absolutt må komme seg fra A til B på kortest mulig tid, og litt av poenget med disse båndene ER jo at man kan stå på dem og! Det finnes faktisk flyplasser som er en del større enn Gardemoen, hvor det kan være evig lange avstander man må legge bak seg, og da er det litt kjekt med rullebånd.

Enig! Og hvis man har med seg en litt tung håndbagasjekoffert og har handlet på taxfree så er det godt med en pause hvor man kan sette fra seg ting samtidig som man forflytter seg.

Gjest Kaffomann
Skrevet
Men mange som bruker pussige forkortelser har vi.

Hva er nå denne m.t.p ?

Skarp tunge tar seg best ut med skarp hjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...