Gjest Gjesten Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Begynte på Levaxin for lavt stoffskifte denne høsten. Har tatt medisinen om kvelden, men nå begynt å ta den om morgenen. Er så kvalm hver dag for tiden og lurer på om det har noe sammenheng med medisinen å gjøre. Er ikke gravid! Når på døgnet tar du medisinen din?
Malama Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Har absolutt ingen erfaring, personlig, å komme med, men jeg vet at min bror tar den på formiddagen i alle fall. Men om du er kvalm hver dag, og urer på om det har med medisinen å gjøre, så anbefaler jeg at du tar kontakt med legen din, som er den eneste som kan gi deg en vurdering av dette.
Mary_H Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Søkte på felleskatalogen og det står ikke noe om kvalme som bivirkning. Men har ikke personlige erfaringer med denne medisinen.
Malama Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Det sjekka jeg også, og desto større grunn til å ta det opp med legen? (Kan jo vøre noe helt annet, men altså, definitivt mer "legemat" enn "KGmat"...)
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 En av de tingene som kan følge for lavt stoffskifte er kvalme så det trenger ikke å ha noe med medisinen å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå