Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Vil varmepute ol gjøre vondt verre inder isjiasanfall?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 nei det er heller omvendt.. det hjelper og holde steder du har vondt varmt. det hjelper også mot prikking, hvis du har det også jeg har varmepute når jeg sover, og det er bare behaglig, det hjelper veldig.. forguder varmeputa mi
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Da vet jeg det. Får grave den fram, og ha den klar til neste runde (Var urolig for at siden jeg har hørt det er en form for betennelse, så ville varmen fyre oppunder)
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Forresten: Jeg er i perioder nødt til å sitte minst 3-4 timer daglig (pga jobb) og jeg merker jo at det ikke er bra på kort sikt. Men kan jeg skade noe permanent med å sitte for mye?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 ekke helt sikker på det, men tror ikke du får noen permanente skader etter langvarig sitting.. som sagt ikke sikker, men det pleier å gå bra med meg, tror det er heller det at du var mer smerte hvis du sitter lenge. men prøv å stå opp p gå noen runder før du går å setter deg igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå