tove Skrevet 26. mars 2002 #1 Skrevet 26. mars 2002 Er det "normalt" at gutter barberer seg under armene?
Gjest Silje Skrevet 26. mars 2002 #2 Skrevet 26. mars 2002 "normalt" og normalt. Det kommer vel helt an på hvem som definerer det. Jeg ser ikke på det som normalt. Kjenner kun èn gutt som gjør dette, og han er homofil Synes det blir feil jeg, synes ikke gutter skal barebere seg (joda- barber ansiktet, men ikke noe utover de - så lenge de ikke har tonnevis av hår på rygg og skuldre, da kan gjerne noe gjøres) Men det er min mening. Hvordan det forresten?
Linda Skrevet 26. mars 2002 #3 Skrevet 26. mars 2002 Enig med Silje her. Det eneste menn skal barebere er ansiktet! Ville nok syntes at det var veldig lite mannelig med en som var glattbarbert under armene!!!! Har heller ikke hørt om noen som har gjort det. 12
aline Skrevet 26. mars 2002 #4 Skrevet 26. mars 2002 Delvis enig med de ovenfor, menn skal ikke barbere seg under armene! Det blir for feminint! Men i ansiktet ja, og underlivet, gjerne. Bryst og under armene skal det være litt hår! Er det hår på ryggen, så er det hår på ryggen, og legger og lår og rumpe selvfølgelig!!! 12
|Maria| Skrevet 26. mars 2002 #5 Skrevet 26. mars 2002 Jeg syns det er ekkelt med hår under armene, både på gutter og jenter. Ekkelt med sånne hårdusker som stikker ut av armene på gutter... Isj! MEN... jeg vet ikke om jeg ville likt at han var helt barbert der, som jeg selv er... Kanskje klippe det litt når det blir for langt? |Maria|
tove Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2002 Jeg og en kamerat hadde en diskusjon, om dette, og han sa at han gjor det. Så tenkte jeg at jeg bare skulle spør hva dere syns:)!
tettra Skrevet 26. mars 2002 #7 Skrevet 26. mars 2002 jeg synes at guttene godt kan stusse litt under armene... (ikke glattbarbert) (Svettelukten henger igjen i hårene) Ellers så er barberte baller heelt ok oxo... 12
katta Skrevet 26. mars 2002 #8 Skrevet 26. mars 2002 Liker hårete menn. Det blir liksom så gott og varmt å ligge på en hårete brystkasse, og den deilige manneduften i armhulen... NB!!!Manneduft... Ikke sur gammel svette!!! Traff engang en som var dekket av tyk, mørk, krøllet, myk pels... STORKOSTE meg Er vist litt primitiv Det verste er menn uten kjønnshår, ok veldig praktisk, men ser for meg ut som barne-tiss, mister helt lysten. Vet at vi alle har forskjellig smak, ville bare lufte min mening her til ære for alle hårete menn som er inne på forumet...
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Er ikke så vanlig å barbere seg helt derAnonymous poster hash: c8bf8...c8a
Gjest Roookk Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 (endret) Ikke under armene, men i fjeset Endret 5. februar 2014 av Roookk
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Ikke under armene, men i fjeset Er ikke så vanlig å barbere seg helt derAnonymous poster hash: c8bf8...c8a Dere vet tråden er fra 2002, ikke sant? Anonymous poster hash: 60b3a...7b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå