Gjest Mzfire Skrevet 10. februar 2003 #1 Skrevet 10. februar 2003 Jeg vil gjerne diskutere bruk av nick her inne. Hvet ikke om dette er gammelt nytt jeg men here we go. Har lagt merke til at noen har samme nick her inne. Hva syns dere om det? Som noen har sagt, blir man forvirret. Selv syns jeg det er teit hvis noen kaller seg for Nina, Nina1, Nina21, osv. Folk må jo selv få lov til å bestemme hvilket nick de vil ha. Men hvorfor ikke finne på et eget selv, det gjorde jeg. Til nå har jeg ikke sett at noen tar mitt nick. Er bare å bruke fantasien. Før var det en periode hvor nesten alle guttene kalte seg Iceman, og nå virker det som det er populært at alle kaller seg for Angel eller noe med Angel... Hva syns dere? Hva tenker dere om dette? Godt vi ikke har Milla1 og Milla2, da hadde jeg blitt forvirret..
Gjest Duchess Skrevet 10. februar 2003 #2 Skrevet 10. februar 2003 Joda, er enig i at det er forvirrende, men det er ikke så mye å få gjort med det...man kan jo ikke stenge alle varianter av et nick heller...
Gjest Rani Skrevet 10. februar 2003 #3 Skrevet 10. februar 2003 Jeg synes det er greit bare man ser forskjell på dem
Gjest care Skrevet 10. februar 2003 #4 Skrevet 10. februar 2003 Å finne seg samme nick som andre, samt å slenge på 1 eller 2 eller for den saks skyld 3, er mangel på fantasi. Men om jeg bryr meg?? Nei........... 8)
Medinilla Magnifica Skrevet 10. februar 2003 #5 Skrevet 10. februar 2003 Jeg har kalt meg for "Pjuska" her inne lenge, men så at det nå har kommet en gutt som kaller seg "Pjusk". Regner med at jeg finner meg et finere nick som passer meg bedre om ikke så lenge. Synes forresten det blir for dumt å kalle seg det samme som noen andre å bare slenge på et tall el. Det går vel ann å ha litt bedre fantasi enn som så?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. februar 2003 #6 Skrevet 10. februar 2003 Det har vær endel Mille gjester her også. Nå har vi jo en bruker som heter LittleMy og vi har LilleMy, slikt synes jeg er helt unødvendig. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #7 Skrevet 10. februar 2003 ja det er sant som dere sier..dårlig fantasi! Så det var ei som kom med nicket angeleyes21 her inne..Ble litt irritert da, men jeg tror hun bytta nick Det var snilt av henne
Arwen Skrevet 10. februar 2003 #8 Skrevet 10. februar 2003 Finnes en arwen til også (jeg var først) Hun er ikke her så ofte tror jeg..
Linemor Skrevet 10. februar 2003 #9 Skrevet 10. februar 2003 Jeg bryr meg ikke så mye om det. je fikk kalt meg det jeg ville så da er jeg fornøyd, men jeg synes kanskje det er litt rart hvis jeg ser Linemor1 her, kan hende jeg begyner og lure da. man ser jo forskjell pga avatarene, men jeg synes folk bytter de i et sett også jeg, men det finnes vel så mange fine, at man må¨prøve flere. når jeg ble medlem hadde jeg bare så vidt sett innom her, så jeg hadde ikke peiling på om noen andre hadde samme nick som meg, Line er jo så uvanleig, derfor slang jeg på mor og håpet at det gikk bra og det gjorde det. det er jo fint at folk har forskjellig nick da er det mye lettere og skille folk.
Miranda Skrevet 10. februar 2003 #10 Skrevet 10. februar 2003 Ganske unødvendig at flere har nick som ligner på hverandre. Det kan jo skje ved en feil, om man er ny her, men så bør man jo se å få det endret når man oppdager det.
Gjest Donna Skrevet 10. februar 2003 #11 Skrevet 10. februar 2003 Da jeg var ny her inne så føltes Lille Meg som det helt riktige nicket. Men så skulle jeg registrere det og fikk beskjed om at noen andre allerede hadde det nicket ...så da slang jeg på 2 bak. men jeg såg aldri den andre som her som bare her lille meg. derimot dukket det opp lille blå og lille bille, lille meg 84, tror jeg en heter .....så det ble ikke lett å skille da ... Av ulike årsaker så ville jeg skifte nick - men det var sannelig ikke lett å velge. Følte at det måtte stå for noe eller ha en betydning på et eller annet vis. Avataren min hadde jeg da hatt en stund - siden jeg var fryktelig opptatt av stjernetegn og deres egenskaper en tid, og da passet det med et nick som stod i stil til den. Og jeg er jo jomfruen da. Jomfru, eller Jomfruen ble for teit - Virgo var litt bedre. Så nå har jeg vent meg til det da ....Hehe så får nå folk tro hva de vil om hvorfor jeg kaller meg det ...Kommer ikke til å skifte ut avataren på en stund ...liker helheten i blå avatar og blå signatur er litt pirket på sånt ..hehe typisk jomfru .... Når vi er inne på avatarer så vil jeg legge til at det er jo fint om man har den en stund da når man først har valgt en ...for det er fryktelig vanskelig å huskere dere alle igjen når dere driver og skifter .....eller er det bare jeg som synes det?? :o :oops:
Gjest sexysadie Skrevet 10. februar 2003 #12 Skrevet 10. februar 2003 kommer d en Sexy Sadie2 begynner jeg å lure på om d er noen som kødder med meg.
Gjest Wolverine Skrevet 10. februar 2003 #13 Skrevet 10. februar 2003 Kødde med nicket godtar vi ikke
Gjest care Skrevet 10. februar 2003 #14 Skrevet 10. februar 2003 Jeg har tatt feil mellom Lilly & Lily. Kommenterte frekkt også gjordt jeg siden jeg trodde den ene av dem var utro. Men så viste det seg at det var hun single som hadde hatt noe på si også kommenterte jeg det i god tro at det var den andre..........dette ble det bare rot av.......men så ble jo jeg også litt forvirra :blunke:
Cilla Skrevet 10. februar 2003 #15 Skrevet 10. februar 2003 Vi har jo et godt eksempel her: Anett anett2 Anette Anette01Juni anette32 Anette63 anette74 Anette84 Har ikke sjans å holde styr på hvem som er hvem. Men det er litt kjedelig om du har funnet et bra nick som passer til deg så er det tatt av noen som har skrevet 1 innlegg for et halvt år siden og ikke skrevet noe siden. kikka på medlemslista nå og det var mange av dem!
Gjest Zalomine Skrevet 10. februar 2003 #16 Skrevet 10. februar 2003 Er det ikke tungvindt med nick med alder i, fra det ene til det andre? Må jo bytte en gang i året da? Må også si jeg ville blitt "fornærma" om noen "herma" etter mitt nick. Men det er såpass sært at ingen har gjort det enda. Var en som kalte seg "onsdagsba" på irc en gang, (der heter jeg fredagsba, grunnet begrensining i antall bokstaver) og jeg syntes det var irriterende jeg....
*Lillian* Skrevet 10. februar 2003 #17 Skrevet 10. februar 2003 Da det ble så mye piss mens jeg var Nath, så ble jeg borte litt før jeg kom tilbake som meg selv. Og da var det noen som kalte seg Lillian allerede!! Så da kalte jeg meg *Lillian*.... Lite fantasi? Ja, kanskje, siden jeg tilogmed bruker mitt ekte navn... Men hun som kaller seg Lillian her er her veldig sjelden, og jeg tror jeg har sett ett eller to innlegg av henne.... Ja,ja, jeg bryr meg ikke så vledig mye om det, jeg, så lenge jeg merker forskjellen. Dette er da bare et diskusjonsforum, så om det kommer 14 Lillian'er eller en/to spiller ingen rolle for meg, egentlig.... Jeg skriver jo under med Lillian uten de **, så det er vel kanskje feil det også??...... Ja,ja, dere får hyle og skrike ut til meg hvis dere synes det er forvirrende med meg og hun andre, iallfall... :blunke: Lillian
Gjest Donna Skrevet 10. februar 2003 #18 Skrevet 10. februar 2003 Neida Lillian du er lett å hode rede på *ler*...fin engel har du til avatar ...og oftest (alltid?) skriver du med rød kursiv skrift ....så det er nå DEG da *ler*....var ikke klar over at det var andre med det nicket her heller jeg
Gjest Zalomine Skrevet 10. februar 2003 #19 Skrevet 10. februar 2003 Jeg synes også avatar er en fin måte å huske folk, av og til kjenner jeg dem ikke igjen når de har bytet, uten å tenke meg veldig om, for jeg kjenner folk best på den.... Ja, jeg ble helt forvirra når alle hadde juleavatar.....
Gjest sexysadie Skrevet 10. februar 2003 #20 Skrevet 10. februar 2003 Vi har jo et godt eksempel her: Anett anett2 Anette Anette01Juni anette32 Anette63 anette74 Anette84 Har ikke sjans å holde styr på hvem som er hvem. Men det er litt kjedelig om du har funnet et bra nick som passer til deg så er det tatt av noen som har skrevet 1 innlegg for et halvt år siden og ikke skrevet noe siden. kikka på medlemslista nå og det var mange av dem! Kanskje d hadde vært en idè for Gry å rydde opp i medlemslista. De som ikke har vært inne på ett halvår kan slettes; så får de heller finne seg ett nytt nick hvis de vil registrere seg igjen...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå