Gjesten29 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 30. desember 2006 Og der gav eg opp. Får være måte på tafatthet. Jeg suser videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 31. desember 2006 #42 Del Skrevet 31. desember 2006 Og der gav eg opp. Får være måte på tafatthet. Jeg suser videre. ← Godt det er fler av oss! Godt nyttår til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emondak Skrevet 1. januar 2007 #43 Del Skrevet 1. januar 2007 Og der gav eg opp. Får være måte på tafatthet. Jeg suser videre. ← Godt det er fler av oss! Godt nyttår til deg! ← Livet går heldigvis videre for dere begge!! Det var i allefall verdt forsøket! Nå skal det sovest, godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #44 Del Skrevet 2. januar 2007 Tja, var det verdt det. Jeg vet nå ikke jeg, men en ting vet jeg. Hvis en mann er nok interessert så tviler man ikke på den måten som jeg har har gjort. Livet går uansett videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 2. januar 2007 #45 Del Skrevet 2. januar 2007 Og der gav eg opp. Får være måte på tafatthet. Jeg suser videre. ← Godt det er fler av oss! Godt nyttår til deg! ← Det er tydeligvis mange av oss. Men så er heldigvis ikke mannfolk alt her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er tydeligvis mange av oss. Men så er heldigvis ikke mannfolk alt her i verden ← Akurat nå føler jeg at det er slik, er så lei avå være ensom. Passer ikke til å være alene har jeg funnet ut. Skjønner ikke hva jeg gjør gale, men noe må det være, ser jo lykkelige par overalt, lei seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 3. januar 2007 #47 Del Skrevet 3. januar 2007 Tja, var det verdt det. Jeg vet nå ikke jeg, men en ting vet jeg. Hvis en mann er nok interessert så tviler man ikke på den måten som jeg har har gjort. Livet går uansett videre ← Det stemmer, og etterhvert luker en dem ut raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #48 Del Skrevet 3. januar 2007 Det stemmer, og etterhvert luker en dem ut raskere. ← Greit nok det, men når de også gir positive signaler-og er usikker selv på hva de egentlig vil så er det lett for å kjøre løpet. Mange umodne menn på min alder der ute, slik jeg så den fyren prate gjorde jeg i begynnelsen av 20 årene. Livredde for å binde seg til noen og fylla i helgene er livet liksom. Egentlig er det ikke det jeg vil, men motstand gjør meg alltid mer interessert. Den fysiske smerten gikk fort over nå må jeg bare tenke på hvorfor jeg ofte tar feil og velger umodne menn, mens de andre som viser tydelig interesse gir jeg som regel ikke en sjangse. Jeg håper fyren angrer en gang etter å ha efart litt mer i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 7. januar 2007 #49 Del Skrevet 7. januar 2007 Nå må jeg bare tenke på hvorfor jeg ofte tar feil og velger umodne menn, mens de andre som viser tydelig interesse gir jeg som regel ikke en sjangse. Jeg håper fyren angrer en gang etter å ha efart litt mer i livet. ← Vi er mange som har valgt som deg, og vi er mange som har lært av det i etterkant...kanskje en må velge litt feil først, for å oppnå noe bedre og mer passende etterhvert. Noen lærer aldri. Det er ikke alle menn som angrer etter å ha erfart mer i livet. Jeg tipper mange av dem ikke tenker over det som en gang var i det hele tatt. Men det var som som sagt bare mitt innspill, om enn usaklig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 8. januar 2007 Takk for svar. Denne damen har i hvertfall tenkt å lære aldri mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silketråden Skrevet 25. januar 2007 #51 Del Skrevet 25. januar 2007 Sjenerte menn er mye bedre enn altfor flørtete eller utadvendte menn, synes jeg.. Liker ikke den typen som kommer bort til deg og prøver å sjarmere deg med dumme ting som " Heeeeii søøøta.". Kunne aldri hatt ett forhold til en av den typen, litt for flørtete og jeg kunne hatt vanskeligheter med å stole på han. Sjenerte mennesker er ofte litt mer mystiske og virker generelt smartere i mine øyne Husker det ordtaket , stillest etteellerannet har dypest grunn.. men husker det ikke helt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 25. januar 2007 #52 Del Skrevet 25. januar 2007 Stillest vann har dypest grunn! Og jeg er enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mata Skrevet 26. januar 2007 #53 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg er heller ikke vant til sjenerte menn, men de jeg har vært sammen med har ikke vært sjenerte, men tatt intiativ (men er singel i dag likavel). En jeg ble sammen med, hadde en pikk litt mindre enn gjennomsnittet og han holdt meg på avstand i ett år, samtidig som han alltid ville møte meg... Han jeg er betatt av nå, skjønner jeg ingenting av. Han vet hva jeg føler for han, og han gir ild til bålet (vi skal /kan ikke møtes før om noen uker), og noen ganger lurer jeg på om han kun liker kun selve flørten, samtidig som jeg vet at han liker meg veldig godt som en venninne i alle fall... Det er en liten trøst men vi er i alle fall venner. Jeg er selv sjenert, så jeg tør ikke være for direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 27. januar 2007 #54 Del Skrevet 27. januar 2007 En jeg ble sammen med, hadde en pikk litt mindre enn gjennomsnittet og han holdt meg på avstand i ett år, samtidig som han alltid ville møte meg... ← Hvilken relevans har størrelsen på pikken hans til denne trådens emne og det øvrige du skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 27. januar 2007 #55 Del Skrevet 27. januar 2007 Liker ikke den typen som kommer bort til deg og prøver å sjarmere deg med dumme ting som " Heeeeii søøøta.". Kunne aldri hatt ett forhold til en av den typen, litt for flørtete og jeg kunne hatt vanskeligheter med å stole på han. ← Det er ikke flørt en gang. Det er rævslikking. Innøvde kommentarer de lirer av seg til alt som kan gå og har innovertiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. januar 2007 #56 Del Skrevet 27. januar 2007 Har aldri opplevd at sjenerte menn ikke tør ta initiativ hvis det er noe de virkelig VIL. Men har opplevd at jeg selv og andre venninner har brukt det som forklaring på hvorfor menn ikke tar initiativ, noe som igjen har ført til at VI har tatt initiativ og fyren har tatt beina på nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 2. februar 2007 #57 Del Skrevet 2. februar 2007 Sjenerte menn er veldig farlige så hold deg unna. Una-bomber, Prikhophil, han der kanibalen i tyskland osv var alle sjenerte menn. De blåser bygninger til værs, kidnapper jenter og er i det store hele tikkende bomber hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå