Gå til innhold

Sjenerte menn

Gjesten29

Anbefalte innlegg

Min erfaring er at sjenerte menn er sjenerte helt til de slapper av i ditt selskap, og stoler på deg. Da er de plutselig ikke sjenerte lenger. Hverken i eller utenfor senga. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det, men det får jeg aldri vite.

Jeg mener ikke å være kvalm her, men jeg er vant til at menn liker meg. Jeg har ikke trengt å lure så lenge osv. Når det skaper så mye frustrasjon får det heller bare bli slik. Synd da, jeg tror vi kunne hatt det virkelig fint sammen.

Du er ikke kvalm for det, hvis jeg kan tolke, tyder vel heller på at du er flott, har utstråling og ikke minst at du er fornøyd med deg selv, hvis ikke hadde du ikke følt det du skriver tror jeg. Fantastisk egentlig.

Jeg forstår frustrasjonen og hvor vondt det kan være, en tanke er, hadde du følt en gnist eller hatt kjemi hvis du ikke hadde fått noe tilbake?

Tror du kan stille deg det spørsmålet, selv om jeg er litt sjenert så hadde du ikke vært i tvil, og hadde jeg følt det tilbake ville ingenting ha stoppet meg, uansett sjenerthet. Som for de fleste menn tror jeg så er også jeg engstelig for er å bli avvist, der ligger sjenertheten/usikkerheten min.

Kanskje han synes du er så flott at han tror du er uoppnåelig? Jeg vet ikke, men helt enig, frustrasjonen er ikke bra, det gjør vondt og det beste er vel å få den bort etter beste evne.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke kvalm for det, hvis jeg kan tolke, tyder vel heller på at du er flott, har utstråling og ikke minst at du er fornøyd med deg selv, hvis ikke hadde du ikke følt det du skriver tror jeg. Fantastisk egentlig.

Jeg forstår frustrasjonen og hvor vondt det kan være, en tanke er, hadde du følt en gnist eller hatt kjemi  hvis du ikke hadde fått noe tilbake?

Tror du kan stille deg det spørsmålet, selv om jeg er litt sjenert så hadde du ikke vært i tvil, og hadde jeg følt det tilbake ville ingenting ha stoppet meg, uansett sjenerthet. Som for de fleste menn tror jeg så er også jeg engstelig for er å bli avvist, der ligger sjenertheten/usikkerheten min.

Kanskje han synes du er så flott at han tror du er uoppnåelig? Jeg vet ikke, men helt enig, frustrasjonen er ikke bra, det gjør vondt og det beste er vel å få den bort etter beste evne.

Takk ty, at det virkelig finnes slike som deg der ute.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kekker: Du er min store oppmuntring om dagen! Jeg skal ut og ta en øl med den sjenerte mannen i morgen, så jeg får vel heller ta saker og ting i egne hender om noe skal skje... :ler:

Det var hyggelig å høre i romjula!!

Hvordan gikk det med ølen deres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tya sier det vanvittig bra her!! :)

Vanvittig mye vettuge folk her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig å høre i romjula!!

Hvordan gikk det med ølen deres??

Ølen gikk utmerket, så utmerket at jeg ved kveldens slutt torde gi ham en liten suss og si at "jeg tror jeg liker deg litt, jeg". Hadde ikke inntrykk av at han hadde noe imot det.

Etterpå, derimot, er jeg en giga-bunt av nerver og dårlig selvtillit. For et eller annet har i alle fall endret seg i kommunikasjonen mellom oss - fra å sende et par hundre sms-er i uka (vi er to skriftlig orienterte mennesker, kan vi si) har han nå ikke tatt kontakt en eneste gang etterpå. Og så vet jeg ikke hvor mye jeg skal tilskrive jula og hvor mye jeg skal grave meg ned i tide og si "han er bare ikke interessert" for... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ølen gikk utmerket, så utmerket at jeg ved kveldens slutt torde gi ham en liten suss og si at "jeg tror jeg liker deg litt, jeg". Hadde ikke inntrykk av at han hadde noe imot det.

Etterpå, derimot, er jeg en giga-bunt av nerver og dårlig selvtillit. For et eller annet har i alle fall endret seg i kommunikasjonen mellom oss - fra å sende et par hundre sms-er i uka (vi er to skriftlig orienterte mennesker, kan vi si) har han nå ikke tatt kontakt en eneste gang etterpå. Og så vet jeg ikke hvor mye jeg skal tilskrive jula og hvor mye jeg skal grave meg ned i tide og si "han er bare ikke interessert" for...  :forvirret:

Huff, ja da er vi over i den litt merkelige, "hjeeeelp" fasen..

Erindrer å ha lest i denne og andre tråder Champagne, at vedkommende er av den stille og sjenerte typen. Her å du nok ta tak i saken selv, er du heldig sitter han i en stille krok og er liveredd.. Altså må du prøv å ta saken i egne hender nok en gang å finne ut av det her.

Det kan jo hende at dine bange aneleser er riktig, men vi satser på at det ikke er tilfellet og at han trenger et litt hjelp..

Jeg syns du ska ta mot til deg å ring til vedkommende og faktisk spør han om hvordan ting ligger ann. Både for din og hans del, så blir nok dette vakkert skal du se.

Og om så ikke sjer, så får det heller være, da fortjener han ikke deg!

Keep mee updated!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at jeg ikke VET helt hvor sjenert han kan tenkes å være når det gjelder sånne ting. Han er ikke spesielt stille og tilbakeholden av seg "i det øvrige liv" - men det er på ingen måte jeg heller, og se hva slags nerveklump jeg er nå?! :ler:

Vel, det skal få bero en dag eller to, skal driste meg til å ta kontakt når jeg reiser tilbake etter juleferie, tenker jeg. Så får vi bare se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den gikk veldig bra. Grunnen til at det har blitt lite kontakt er fordi han er redd for å brenne seg, men han vil bli bedre kjent med meg.

Noe jeg selvfølgelig setter pris på, men jeg vet ikke om det er nok. Det kribler i meg, men når en mann er redd for å binde seg så vet jeg ikke om det er så lurt at jeg bruker så mye energi, kanskje best å backe ut tidligst mulig.

Jeg får la tiden vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, JEG ville hoppet i taket av glede over en sånn beskjed, for det betyr jo at det er håp... Og at han er seriøs. MYE heller det enn en som tar meg med storm, for så å etterlate meg gråtende...

*venter på svar på sms-en jeg har sendt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vel, JEG ville hoppet i taket av glede over en sånn beskjed, for det betyr jo at det er håp... Og at han er seriøs. MYE heller det enn en som tar meg med storm, for så å etterlate meg gråtende...

*venter på svar på sms-en jeg har sendt*

Sant nok det ;)

Det er bare det at tidligere har jeg aldri fått tvile noe særlig lenge på hva de har villet med meg, jeg har fått bekreftelse ganske fort, derfor blir jeg forvirret nå.

Han er seriøs ja, men- "jeg vil bli bedre kjent med deg" skal jeg inn i en slik test periode for å se om jeg er bra nok nå :forvirret: hvorfor kan ikke han jobbe litt? han har hatt det for enkelt, han er jo trygg på meg ;) viser jeg ikke intiativ i en periode nå blir det kanskje annerledes-men gidd ikke spille spill.

Håper du får svar på meldingen snart da! spenning i hverdagen er det hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar ganske kjapt og greit, jeg, og har hatt en liten sms-dialog gående. Sitter og venter på svar igjen nå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verdens raskeste fyr dette. Håper han ikke er representativ for resten av den mannlige befolkningen.

:hoho:

For å si det slik, han har blitt brent før - men meg vil han bli kjent med ;)

Vel, jeg liker menn som faktisk kan ta et intiativ uansett-og nei, har ikke opplevd en så treg mann tidligere, mulig jeg tar en taxi videre..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...