Gå til innhold

kviser og vektoppgang

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvordan er deres erfaring med dette? hvor lang tid gikk det fra dere begynte på pillen og til huden evt forbedret seg. jeg har gått på den en mnd, og synes huden nesten er verre :(

og gikk dere opp i vekt? jeg hadde håpet på å gå opp noen kg på pillen, men er fremdeles like lett og spinkel, er det lite sannsynlig at pillen fremdeles kan påvirke vekten min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg merket veldig lite forskjell på både vekt og hud. Hørte før jeg begynte på Yasmin at de ikke skulle gi noen merkbar vektoppgang (heldigvis for meg, dessverre for deg...).

Nå tror ikke vektoppgang pga p-piller er noe å trakte etter uansett. De jeg kjennner som har lagt på seg har fått mage, ingenting annet.

Det tok forresten en måneds tid før kroppen var i lage igjen etter p-pillestart, så hvis huden din ikke blir bedre snart ville jeg snakket med lege om å prøve et annet merke. Jeg har hørt at Diane skal være bra mot uren hud.

Endret av brumma*
Skrevet

Den påvirket ikke vekten min. Ikke huden min heller.

Bytt merke. :)

Skrevet

Merket ikke noe på vekten da jeg gikk på Yasmin, husker legen min så at Yasmin påvirket vekten lite, evt skulle man heller gå ned... Men så ikke noe til det heller da.

Når det gjelder huden/kviser så så jeg også lite forskjell, valgte Yasmin da legen anbefalte det når man hadde litt hudproblemer, men kan ikke si jeg husker noen effekt.

Men alt i alt var jeg fornøyd med Yasmin selv om det ikke hadde noen ekstra positive erfaringer, husker bare at det var litt dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...