Gå til innhold

Julimammaer: Hvilke symptomer


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen verdens ting... tror jeg må være spesiell. Var litt trøtt i begynnelsen og litt murringer, men alt er borte. Vet jeg er gravid ennå for magen vokser litt:)

Hvis jeg er tissetrengt kan jeg gjerne få litt vont i magen kanskje fordi blæra presser på baby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske uggen, ikke direkte kvalm, bare uggen. Det er verst om kvelden når jeg blir trøtt, så prøver å få lagt meg før jeg blir trøtt. Også kan jeg bli litt kvalm hvis jeg er sulten, så har alltid kjeks og yoghurt i hus :)

Også har jeg veldig følsomme brystvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ikke så mye.

Hyppige dobesøk og litt vonde pupper er vel det som merkes. Samt litt vondt etter en dag på jobb. Er endel lemping og sånn der. Men det går da bra. Så lenge dette er alt, skal jeg da være fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig vært i god form hele tiden, heldigvis ikke spesielt kvalm. Men sover MYE! Og så har jeg gått opp en del i vekt, sannsynligvis mest fordi jeg har trent mye før og ikke orker like mye nå.. Var til første svangerskapskontroll hos lege i dag og trodde jeg skulle føle meg mer gravid etter dette, men det var for det meste blodprøver og papirarbeid. Et symptom jeg imidlertid ikke liker er at det "murrer" litt i ene IS-leddet i bekkenet.. kjenner det litt når jeg går. Men prøver ikke tenke for mye på det.

Gleder meg til magen begynner å vokse litt på ordentlig! Nå føler jeg meg bare litt sånn småfeit.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå sitter jeg oppe fordi jeg er fryktelig kvalm. Er på juleferie og her røykes det, ikke mye, men nok til at jeg ikke får sove selv om døra mi er lukket og vinduet står oppe. Så her sitter jeg mens jeg venter på at gjennomtrekken skal ta lukten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få litt mage nå! Men uvisst om det er pga en særdeles rolig og godtespisende jul eller om det i tillegg ligger andre ting bak... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ingen tegn til svangerskap!!!!

Er litt trøtt, men det kan like mye komme av noen slitsomme måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest silkesvarten

har det supert..... magen har vokset en del.... trettheten er nesten borte... og puppenen vokser veldig mye.. ( passer ikke mine gamle lengre.. må på handletur igjen)

har fått litt vondt i rygg og bekken.. men det er ikke så ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå egentlig ikke julimamma.. Men jeg svarer likevel, jeg.. For her hos meg plages jeg med at jeg får forferdelig vondt i bekkenet helt sist på kvelden. Eller, bekkenet og bekkenet. Halebenet og helt nederst i ryggen og venstre rumpeball. Det er litt plagsomt, rett og slett.

Ellers har jeg begynt å få litt kynnere. De er ikke så plagsomme, men det var en merkelig opplevelse de første gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...