Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Da du og din kjære ble prøvere, hadde dere sex ofte før det klaffet? På selve EL dagen, dagen før, dagen etter?
celice Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Hadde ikke sex ofte, hadde et rimelig avslappet forhold til "prøvingen". Men den gangen det klaffet, etter 6 mnd uten prevensjon, hadde vi sex dagen før eggløsning. Tror jeg da, kan ikke si det for sikkert siden jeg ikke testet, bare "kjente det på kroppen".
Gjest gjesta Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Vi synes det var veldig spennende å endelig skulle lage barn, så det ble mye sex her i gården.
Bambine Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Litt hyppigere enn vanlig kanskje. Har aldri vært bevisst på eksakt når jeg har eggløsning, så vi tenkte ikke så mye på det. Ble likevel gravid med en gang (har blitt det flere ganger).
Gekko Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Annenhver dag frem til eggløsning. Gikk på eggløsningsstimulerende medisin som ga masse bivirkninger, så det var temmelig vesentlig å ikke "bomme".
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Levde og hadde sex som normalt, bare uten prevensjon. I hvert fall første gangen... andre gangen bare skjedde det
Annieb Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Hadde sex dagen før eggløsning.. Klaffet på første forsøk!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå