Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det er ikke så mye puddelrock, det er nok mer spredt enn som så :) Du kan se hele sanglista her hvis du er interessert.

Jeg holdt jo på å svime av av lykke da jeg fant ut at Tonight I'm gonna rock you tonight var med men det er jo fordi jeg er STOR fan av filmen den er fra da :ler:

Jeg har forøvrig hatt en SingStar periode selv, men det er nok Dancing Stage jeg har brukt mest tid på ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh Dancing Stage har jeg kjempelyst å prøve.. men ser det er forskjellige spill? Og jeg aner ikke hvilket som er bra? :S

Skrevet

Jeg tror det kommer an på hvilke låter du kjenner igjen - i hvert fall synes jeg det var greiest å starte med noe jeg har hørt før. Jeg har tre spill og felles for dem alle er at de har en del sanger som er lisensierte - dvs originallåter, pluss en haug med låter som er laget spesielt for spillet. Det er nok Dancing Stage MegaMix jeg har spilt mest - men det var det første spillet jeg fikk og jeg spilte det hver eneste dag i 2 måneder og gikk ned masse i vekt. :) Dette spillet har en fin kaloriteller der man kan se hvor mye man forbrenner hvis man er interessert i det. Men dette finnes på en del av de andre Dancing Stage-spillene også.

Jeg har nettopp kjøpt Dancing Stage Max , dette spillet har en fin blanding av nyere og "eldre" musikk. Tror jeg ville anbefalt dette til noen som er allsidig i musikksmaken.

Skrevet

Vi gidder ikke selge gamle maskiner da det ikke er noe å få for maskinene. Men ja det har blitt litt av en samling eterhvert. Men med 5 barn som er glade i å spille sammen med sine spilleglade foreldre - sier det seg selv... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...