treningsjenta Skrevet 16. desember 2006 #1 Del Skrevet 16. desember 2006 skal ha ca 12 voksne på grøt imorgen, og lurer på hvor mye jeg må beregne... jeg vet at ikke alle er så glad i grøt, men jeg tar det for gitt at det er 12 stk som skal ha normale porsjoner.. 2 kg med grøtris burdte vel holde det da???? hvordan smør anbefales det å bruke?? tilå ha på grøten..vet at mange har delte meninger her..jeg bruker nemlig ikke smør,derfor spør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 16. desember 2006 #2 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jeg synes vanlig Tine meierismør er det aller beste å ha på grøten Angående mengde så vet jeg ikke- du må se på pakka, men lag heller for mye enn for lite- rester kan du bruke til riskrem Ikke glem mandel og marsipangris da Endret 16. desember 2006 av Drua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 16. desember 2006 #3 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Ca 1 1/2 dl pr. person?? Men se på pakka, for sikkehets skyld... Og som før sagt her... ...bedre å lage for mye enn for lite... Endret 16. desember 2006 av Ugla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 16. desember 2006 #4 Del Skrevet 16. desember 2006 2 kg bør holde i massevis. Blir det noe til overs kan du jo lage rislapper, eller riskrem For min del holder det med melange... tror jeg da, ble plutselig litt usikker her nå. Lenge mellom hvert grøtmåltid her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. desember 2006 #5 Del Skrevet 16. desember 2006 Mine to unger greier fint en kilo grøt aleine. Hvis du har oppi en boks rømme, og gjerne erstatter litt av melken med fløte, drøyer du grøten og den blir veldig god. Meierismør er vel det som er mest vanlig vil jeg tro.... Og husk at noen kan være vant til å drikke melk til grøten, ikke saft. Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå