Gå til innhold

Hva slags damer tenner dere på?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Da er vi to da ;)

Dere har krystallblå øyne begge 2? Rart... Krystaller jo er jo gjennomsiktig, hvite ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere har krystallblå øyne begge 2? Rart... Krystaller jo er jo gjennomsiktig, hvite  ;)

Du har hørt uttrykket "klart som krystall" og "krystallklart"?

Skrevet
...

Det meste av hår kan være pent, men det alle beste er mørkebrunt, bølgete hår ned til skuldernivå. .

...

...

Ting som jeg er ekstra glad i er:

Brunt, svart eller rødt hår... Helst bølgete eller krøllete. Det er fint hvis det er tykt og veldig langt, eller kort. Mellomting er altfor vanlig  :ler:

...

Jeg som hele tiden irriterer meg over at jeg ikke gidder å bruke tid på morgenen til å rette ut mitt mørkebrune, bølgete lange hår :sexy::ler:

Skrevet
Hva med rødhårede da King James? :hoppe:

De kommer foran blondiner for og si det slik

Yess, endelig en mann med litt vett! :nissekonekyss:

Skrevet (endret)
Og da mener jeg rent fysisk. Hva slags damer får dere full tenning av å fantasere om.

Er det blondt hår og store pupper, er det runde frodige former, er det modelltynn.

Eller er det hva som helst med to x-kromosom?!

"modelltynn" synes jeg er direkte stygt. Det blir alt for anorektisk for min del. Det motsatte ytterpunktet, direkte feit, er heller ikke noe som er en naturlig del av mine fantasier. Det går mest i normalt utseende kvinner som befinner en plass mellom anorektisk og feit, hvilket gir ganske stort spillerom :ler:

Av de kvinnlige arketyper foretrekker jeg den utpreget feminime krysset med den sterke forretningskvinnen. Tar gjerne Anne Kath Hæland for å si det sånn :ler:

Endret av Lestat
Skrevet
Hvorfor ødelegge denne tråden? Den handler ikke om hva kvinner liker, men om hva menn liker. Hvorfor ikke bare respektere det?

Desverre det kan jeg ikke ;)

Skrevet

Av de kvinnlige arketyper foretrekker jeg den utpreget feminime krysset med den sterke forretningskvinnen. Tar gjerne Anne Kath Hæland for å si det sånn  :ler:

:vinke::ler:

Skrevet (endret)
Brunt, svart eller rødt hår... Helst bølgete eller krøllete. Det er fint hvis det er tykt og veldig langt, eller kort. Mellomting er altfor vanlig  :ler:

Grønne øyne er det fineste som fins.

Jeg syns fregner er pent.

:sexy:

Endret av Mystisk
Skrevet
Du har hørt uttrykket "klart som krystall" og "krystallklart"?

Er ikke sikker. Hvordan det?

Skrevet
Jeg som hele tiden irriterer meg over at jeg ikke gidder å bruke tid på morgenen til å rette ut mitt mørkebrune, bølgete lange hår  :sexy:  :ler:

ja, la håret florer! ;)

:sexy:

Hva venter du på, egentlig? Fanget mitt er ledig...

Skrevet
Er ikke sikker. Hvordan det?

Når øyne blir beskrevet som "blå som krystall" og du sier "krystaller er hvite"...

Når en sammenlikner krystall med øyenfarge, betyr det som regel ikke "hvit som krystall" men altså "klar som krystall".

Gjest =tentacle=
Skrevet (endret)
Når øyne blir beskrevet som "blå som krystall" og du sier "krystaller er hvite"...

Når en sammenlikner krystall med øyenfarge, betyr det som regel ikke "hvit som krystall" men altså "klar som krystall".

Krystallblå betyr blå som krystall. Krystall er ikke blått.

Krystallklar betyr klar som krystall.

Krystallblå betyr ikke blå og samtidig klar som krystall.

Hvis man vil si det er det korrekte: krystallklare, blå øyne, eller varianter over det.

Et annet eksempel:

Isblå betyr blå som blåskimrende is.

Isglatt betyr glatt som is.

Isblå betyr ikke blå og samtidig glatt som is.

Uansett, alle vi som en gang har lest en pocketroman som stammer fra en kiosk, vet at hennes øyne var krystallklare, i safirblå omgitt av azurblått, hvis de da ikke var smaragdgrønne. Kanskje hadde hun også rubinrøde lepper. Et oppkomme av edelstener må man i hvertfall regne med at fagre menn og kvinner er :ler:

Endret av =tentacle=
Skrevet (endret)

Jeg sa gjennomsiktig hvite... Glass er gjennomsiktig hvitt. Hadde glasset vært blått, hadde det vørt gjennomsiktig blått, skjønner?

De jeg komenterte sa de hadde krystallBLÅE øyne... Ikke krystallklare ;)

Edit: Tentacle forklarte det bedre! Så flink hun er :klem:

Endret av Yme
  • 3 uker senere...
Skrevet

One name...

Elisha Cuthbert

Damn, hun er søt og deilig samtidig! Det er ikke mange som klarer det ass..

Og Yme, jeg veit du bare er hypp på Bianca Beauchamp :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...