Gå til innhold

Hva kjøper du til kjæresten din til jul?

Miracl3

Anbefalte innlegg

Har ingen kjæreste jeg, fordi jeg er så sær  ;)

Hadde jeg hatt det, ville jeg helt sikkert kjøpt parfyme!

Nesten alle menn jeg møter bruker Jean Paul .... Mangel på fantasi sier jeg, norske menn bruker det alle andre bruker, ferdig med det. Jeg har prøvd å ymte frampå at en duft skal understreke personligheten ... ikke være lik alle andre ...

Salvatore Ferragamo har et par virkelig gode dufter for menn! Det samme har Chanel. Kanskje det egentlig er jeg som er litt hekta på parfyme? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo får parfyme (Chanel Allure Sport) for han fikk en prøve på den for noen dager siden og han falt pladask for den. Han liker ikke Jean Paul og andre litt krydrete og tyngre dufter,

Han får en genser fra katten, en harddisk fra meg og så skal jeg kjøpe en liten ting til. Enten en cd, pondus boka eller Seinfeld sesong 7 på dvd.

Jeg har ikke funnet ut hva som skal legges i strømpen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke bestemt meg (er seint ute med det meste i år), men jeg har noen ideer. Tv-serien Farscape på dvd, barbersaker eller mp3-spiller. Kanskje :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min får en 50-talls globus med trefot og lys i, det har han ønsket seg så lenge jeg har kjent ham, og endelig fant jeg en fin en! :)

I tillegg får han en bok om sjokolade, og et par hjemmestrikkede votter med mønster jeg har "designet" selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min får en høytaler/lader til ipoden sin. Han har pekt den ut og sagt at han ønsker seg den, så da var jo det greit...

Hvis han ikke hadde fått det, hadde han fått DVD-samleboks med Monthy Python.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal kjøpe goggles til samboeren i år. Blir egentlig presang fra barna våre.

Vi har blitt enige om å ikke kjøpe noe til hverandre i år for vi skal (forhåpentligvis) kjøpe oss laptop på januar-salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et slips, en merinoull (eller hva det heter) supertrøye, en bokser, og så står det mellom en sykkelshorts (med polstring) eller Espen Ecbo dvd. Får se på kontoutskriften først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Berghaus Freeflow III-sekk m/drikkepose og boken Norges fjelltopper over 2000 meter til samboeren. I julekalenderen på julaften får han DVD-en "Mark Knopfler - Night in London" og litt luksusjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år får ham lommeur med jaktmotiv. Han nevnte tidligere i år an han ønsket lommeur til dressen hans. Så nå får han det. Var veldig fornøyd at jeg fant et ur med jakt motiv, siden han er jeger.

Alternativ ville vært 6 drammeglass med julemotiv og en flaske akevit. Men jeg fant ingen fine drammeglass.

Som en annen forslag kan jeg fortelle hva jeg ga til ham til hans bursdag. Fallskjermhopp. Det ble tatt godt imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere år kjøpt fotokurs, først nybegynner og så viderekommende og det falt veldig i smak.

Prøver alltid å kjøpe noe han ikke vet at han ønsker seg slik slik at det blir en overraskelse, men sliter litt i år.

Blir vel standardgaver som musikkdvd, sportsutstyr, klær, men prøver fortsatt å finne på noe gøyalt, så følger med på denne tråden her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal få pulsklokke Polar F55, selvlaget kalender med bilder av oss, GPS m/mp3 og blåtann til bilen, skjorte og hudpleieprodukter fra Shiseido.

GPSen var dyr,så den har jeg kjøpt sammen med brødrene mine,så den er fra alle oss til ham.

Tror han vil bli veldig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år får han GPS og dokumentmappe i skinn fra meg, genser og bukse fra ungene og undertøy fra katten og papegøyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å finne julegaver :klappe:

Jeg har spurt min mann hva han ønsker seg, og svaret jeg fikk var ingenting siden han hadde alt han noen gang hadde ønsket seg :klø:

Jeg endte opp med en Replay olabukse og en G-star hettegenser :) Klær kan mann vell aldri få nok av :ler:

Det ironiske her er at vi har brylluppsdag den 31 desember, så da må jeg bli enda mer kreativ :) Og det må være romantisk :sjenert:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat best. en GPS fotoboksvarsler på nettet..... Den blir vel grei å ha selv for en som aldri ønsker seg noe og har absolutt alt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat best. en GPS fotoboksvarsler på nettet..... Den blir vel grei å ha selv for en som aldri ønsker seg noe og har absolutt alt.......

De er veldig kjekke! :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpe? Dette må være midt i blinken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...