Snuppen Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja.. skrev vel egentlig det jeg lurte på i overskriften.. men har altså en mamma på 50år, hva gir man i julegave? hun har jo alt.. hm.. er ikke så veldig glad i musikk, men ellers funker vel d meste.. aner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micia78 Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva med en god bok? Eller et gavekort av en eller annen art, så kan hun ta seg en bytur og kose seg. Eller et mere personlig gavekort på fire kaféturer sammen med deg eller middag og kino sammen med deg eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. desember 2006 Hmm jo,men bøker har hun ønsket seg hvert år (krim..) så tror hun har alt! .. og jg bor ikke hjemme lenger,så gavekort på kafeturer blir litt vanskelig..bor 2timer unna.. men..hm,var gode ideer altså takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Gavekort til hudpleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chassi Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 (Mamma blir 60 til neste år) I år får hun wiskey, cd med Jussi Bjørling og tøfler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 16. desember 2006 #6 Del Skrevet 16. desember 2006 abonnement på blad eller lokalavisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 16. desember 2006 Hmm.. ja.. ble nesten litt inspirert av nicket ditt jg.. hvorfor ikke et fruktfat! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 16. desember 2006 #8 Del Skrevet 16. desember 2006 gavekort på SPA, eksklusivt sengetøy eller hudpleieprodukter... Ny parfyme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 16. desember 2006 Parfyme var god ide..men aner ikke hvordan smak hun har..de jeg liker synes hun sikkert er for søte ,for mye lukt,og for ungdosmlige. .hmm..noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 16. desember 2006 #10 Del Skrevet 16. desember 2006 Parfyme er kjempevanskelig å kjøpe til andre. Smaken er jo så forskjellig og parfymer kan jo lukte forskjellig fra person til person. Ville satset på noe annet innen velvære, heller gaverkort på fotpleie el.l. Svigermor får digital kjøkkenvekt til jul i år. Ikke så veldig spennende men nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 16. desember 2006 #11 Del Skrevet 16. desember 2006 Mamma får noe greier fra biotherm. Var på esthetique og de hadde masse fine gavepakninger. Også skal jeg kjøpe en paraply, det trenger man alltid her på vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. desember 2006 #12 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg har kjøpt Body Shop-produkter til mamma: dagkrem, nattkrem, dusjsåpe. Siden mammaer ofte har alt, så er det veldig greit å kjøpe noe som blir brukt. Og ting som kan brukes opp blir ofte brukt. Hva med en kurv med forskjellige ting? Bruk et tema, f.eks. mat, kos, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 16. desember 2006 #13 Del Skrevet 16. desember 2006 Som mamma (mangler riktignok noen år på 50) ønsker jeg meg i år fotbad, vinopptrekker som jeg klarer å få åpnet flaskene med selv og digital kjøkkenvekt. Ellers er jo ting som brukes opp veldig takknemlig, både hud- og fotpleieprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 17. desember 2006 OH! knallers å få tips fra en som er mor! takk... hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. desember 2006 #15 Del Skrevet 17. desember 2006 Mamma skal hvertfall få fat til Verdens beste. Hun liker den kaka så godt så da jeg så reklame for det serveringsfatet var valget enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 17. desember 2006 nå kom jg på en ting..er d noen som vet hvor man får kjøpt kakefat (til langpanne) som er sånn md lokk og håndtak,så man kan bære d med seg i selskap og sånn?h mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. desember 2006 #17 Del Skrevet 17. desember 2006 Min mor får en gulvlysestake men det er bare fordi hun har ønsket seg en spesiell en som vi har sett på sammen. Svigermor får ansiktskrem, øyenkrem og bodylotion og moren min pleier også å få det og/eller en bok. (Har sluttet å engste meg for å gi bort pocketbøker. Jeg leser mye og av og til leser jeg en bok som får meg til å tenke at den og den burde lese den boken og da ender den opp som "ekstragave" i pocketversjon). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. desember 2006 #18 Del Skrevet 17. desember 2006 .. og jg bor ikke hjemme lenger,så gavekort på kafeturer blir litt vanskelig..bor 2timer unna.. men..hm,var gode ideer altså takk.. ← Det blir jo ekstra koselig hvis du spanderer kafétur på henne når dere ikke bor sammen da. Det viser jo at du setter pris på henne og vil tilbringe tid med henne, selv om du kanskje er travelt opptatt med dine egne ting på dine kanter Eller så kan du jo lage en temakurv, med f.eks. velværeprodukter, gourmetmat, reiseeffekter eller noe lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 17. desember 2006 #19 Del Skrevet 17. desember 2006 Digital-kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 18. desember 2006 #20 Del Skrevet 18. desember 2006 er d noen som vet hvor man får kjøpt kakefat (til langpanne) som er sånn md lokk og håndtak,så man kan bære d med seg i selskap og sånn? Jeg har kjøpt en sånn på Jernia. Veldig bra å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå