Gå til innhold

Dårlig råd!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har kommet i et økonomisk uføre som følge av masse uforutsette utgifter (mener ikke strømregninga, har regnet med den).

Vet det er et dumt spørsmål, men noen tips til hva jeg kan gjøre for å skaffe 20000 kroner raskt??

:cry:

Mener på lovlig vis!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ringe de du skylder penger og be om å dele opp regningen, evt be om utsettelse. Hvis du har vært flink til å betale i rett tid tidligere, regner jeg med det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring pappa og be om et lån! *s*

Neida, det rådet du fikk først er et veldig godt råd! De fleste er veldig velvillige når du tar initiativ til å ordne opp. Du får nok en mnds utsettelse hos de fleste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

eller du kan gjøre som du hadde tenkt; syte og klage, ikke ta ansvar og skylde på "samfunnet"

:evil: jeg er sååå lei slike som deg! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Gjest tenkt å syte og klage samt skylde på samfunnet og ikke ta ansvar??

Har jeg gått glipp av noe her?? :roll:

Rådet du fikk av Chica er nok det smarteste å gjøre ja. Det ordner seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du muligheten til å jobbe mer er jo det en sikker måte å få inn mer penger...

Jeg vet ikke hvor du bor men i Oslo har Aetat noe som heter Dagsen der du får penger på dagen. Det samme med et firma som heter Losang (vikarer for byggebransjen mv). Ellers kan du jo forhøre deg med venner, slekt og kjente ift småjobber som f.eks å være barnevakt, gjøre husarbeid, hogge ved -hva vet jeg! Det er mye rart folk er villige til å betale for!

Uansett hva du gjør så ikke ta opp forbrukslån eller liknende. Det er bare å utsette problemet. Det kommer tilbake, og med renter bokstavelig talt!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...