Snøkule Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Er det andre enn meg som reagerer på at Pia Haraldsen har et utrolig lite egnet språk for tv-skjermen? For det første så klarer hun ikke å uttale tallet 26 på noen annen måte enn schjuesekks, og istedenfor vansKelig så sier hun bare vanselig. Jeg legger så utrolig godt merke til det, og synes det er rart at hun har fått fortsette å være programleder for det teite programmet så lenge. I tillegg til direkte talefeil, så prater hun så....rart... "Hvis dere vil vinne disse skattefrrrrie krrrrronene, så må dere ta åsså sende inn en sms til schjuesekksfemhundre. Men da må dere først ta åsså løse denne rebusen, som ikke er noe vanselig" Ta åsså? Det blir i mine øyne like irriterende som folk som sier lissom etter hver eneste setning!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Jeg fikk kreft bare av å lese innlegget.
Gjest Madam Felle Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Kanskje du burde slutte å se på programmet, siden du blir så irritert
Snøkule Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Kanskje du burde slutte å se på programmet, siden du blir så irritert ← Jeg ser jo ikke på det. Dersom jeg tilfeldigvis svitsjer innom tv2 på den tiden av dagen, så bare er hun der... Endret 14. desember 2006 av Snøkule
Gjest Madam Felle Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Jeg ser jo ikke på det. Dersom jeg tilfeldigvis svitsjer innom tv2 på den tiden av dagen, så bare er hun der... ← Du må jo se en del, siden du klarer å få med deg såpass mye av språket hennes
Snøkule Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2006 Du må jo se en del, siden du klarer å få med deg såpass mye av språket hennes ← Ja, du har muligens rett!! Jeg må nok se på det mye mer enn jeg liker å innrømme selv! Har med meg en sånn liten bærbar tv på blindern, og sitter og smugkikker i forelesningene eller på lesesalen med ørepropper! Nei du, har hatt ferie i en uke nå, og det skulle visst ikke mer til enn å høre henne prate et minutt eller to første gangen.
Gjest Advena Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Tja, bare å se henne irriterer meg, så frokostquiz står ikke høyt på "må-se" - lista mi.
Gjest Frk Åberg Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Jah! Får vondt i ørene av å høre på henne. Du må jo se en del, siden du klarer å få med deg såpass mye av språket hennes ← Nei, det merker man ganske fort (hvertfall om man er østlending). Svitsjet innom et par ganger i sommer, uten å se mer enn et par minutter hver gang, og det var det første jeg la merke til. Det og den dårlig klesstilen hennes. Og det håret. Nei, det er noe med den dama som bare irriterer meg. Jeg ser jo ikke på det, så sånn sett ikke noe problem for meg, men syns det er rart at noen faktisk snakker sånn på tv.
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Er det andre enn meg som reagerer på at Pia Haraldsen har et utrolig lite egnet språk for tv-skjermen? ← Jeg synes Pia Haraldsen egner seg dårlig til stort sett det meste jeg Broren hennes derimot, han er rimelig brukbar
Gjest Miss Guided Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Noen ganger er det moro å svitsje innom teite program med teite programledere bare for å kunne la seg irritere litt. Program for PMS-perioder.
Smascha Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Enig med snøkula her! I tillegg til tydelige språkvansker, er hun vanvittig overlegen og nasal (!) mot gjestene på det programmet....
Søtpotita Skrevet 14. desember 2006 #12 Skrevet 14. desember 2006 Broren hennes derimot, han er rimelig brukbar ← Kven er broren hennar? Er han kjent?
Gjest Fresh Skrevet 14. desember 2006 #13 Skrevet 14. desember 2006 Noen ganger er det moro å svitsje innom teite program med teite programledere bare for å kunne la seg irritere litt. Program for PMS-perioder. ← Jepp. Hvis jeg er litt sur på verden, er det bare å skru på frokostquiz, så har jeg straks noe å rette sinnet mot
Gjest Leiababe Skrevet 14. desember 2006 #14 Skrevet 14. desember 2006 Takler ikke, orker ikke, gidder ikke se på det programmet. Er ikke bare hun som er dårlig programleder der egentlig. Synes de er slitsomme hele gjengen, jeg. Eller det er kanskje bare to programledere der? De jeg har sett i alle fall..
Sukkersøta Skrevet 14. desember 2006 #15 Skrevet 14. desember 2006 Sorry men hun er talentløs når det gjelder akkurat det....... Skjønner ikke hva hun gjør på skjermen, men ser det aldri....går ikke det på formiddagene? Da er jeg på jobb, så jeg slipper og utsette meg for unødvendig irritasjon
Gjest Skya Skrevet 14. desember 2006 #16 Skrevet 14. desember 2006 Har frokostquiz blitt det programmet som absolutt ingen ser på, men alle vet hva som skjer i eller?
Gjest Gjest 1 Skrevet 14. desember 2006 #17 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Er det andre enn meg som reagerer på at Pia Haraldsen har et utrolig lite egnet språk for tv-skjermen? For det første så klarer hun ikke å uttale tallet 26 på noen annen måte enn schjuesekks, og istedenfor vansKelig så sier hun bare vanselig. Jeg legger så utrolig godt merke til det, og synes det er rart at hun har fått fortsette å være programleder for det teite programmet så lenge. I tillegg til direkte talefeil, så prater hun så....rart... "Hvis dere vil vinne disse skattefrrrrie krrrrronene, så må dere ta åsså sende inn en sms til schjuesekksfemhundre. Men da må dere først ta åsså løse denne rebusen, som ikke er noe vanselig" Ta åsså? Det blir i mine øyne like irriterende som folk som sier lissom etter hver eneste setning! ← Jeg har ikke sett så mye på Pia Haraldsen på TV, men har vel sett et par glimt. Det er utrolig irriterende når spesielt folk som er på TV-skjermen ikke har et klart, tydelig og korrekt språk. Hun er ikke alene om å ha mange språkfeil av de som er programledere i TV og når det skjer er det schjiipt. Jeg irriterer meg av og til over hun "Kokke-Lise" i Frokost-TV, og Wenche i "Wenches Kjøkken"... den ene snakker med markant ukorrekt uttale i språket, og den andre med markante tone- og volumsvingninger. Endret 14. desember 2006 av Gjest 1
Gjest Silmarill Skrevet 14. desember 2006 #18 Skrevet 14. desember 2006 Er det andre enn meg som reagerer på at Pia Haraldsen har et utrolig lite egnet språk for tv-skjermen? ← Nei, du er nok den eneste som reagerer på det Forstår presie hva du mener. En gang sa hun "dsjården" til landet Jordan (uttalte det som jentenavne Jordan) Ja, ja, hvem andre er det som gidder å være programleder for dette programmet?
Gjest Gjest 1 Skrevet 14. desember 2006 #19 Skrevet 14. desember 2006 En gang sa hun "dsjården" til landet Jordan (uttalte det som jentenavne Jordan) ←
Gjest Silmarill Skrevet 14. desember 2006 #20 Skrevet 14. desember 2006 ← utrolig men sant Et annet eksempel var da hun spurte deltagerne om: "hva er en Hubro?" Den ene deltagerne svarte: "det er en ugle" (som da er riktig) Pia sier: " nei det er feil for riktig svar er en fugl" Hun fortet seg jo å si, nei det var visst riktig da deltakeren faktisk fikk rett på det svaret!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå