Gå til innhold

For godt til å være sant?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mens jeg satt på toget på tur hjem i kveld, kom jeg til å tenke på en del sexnoveller jeg hadde lest gjennom tiden. De fleste novellene jeg har lest handler om spontan uforpliktende sex. Rett over midtgangen i toget satt det en pen ung dame, og jeg lurte på: "Hva er oddsen for at jeg får ha uforpliktende sex med henne?" De fleste sexnovellene jeg har lest handler nettopp om dette: Jeg traff en jente ved et eventyrlig romantisk fjellvann, og vi hadde sex. Hun bare tok meg i bussen på vei til jobb. Hadde sex med en ukjent på hotellet osv.

Det jeg egentlig spør om er: Hvor realistisk er disse novellene?? Kan man regne med at dama/mannen rett over midtgangen i bussen har lyst til å ha sex med meg??

Er det noen som noen gang har opplevd tilfeldig sex med en tilfeldig ukjent på bussen, på toget, på en fjelltur, på tur hjem fra byen osv, eller er dette bare noe som skjer i sexnovellenes verden??

Bare lurer........

Videoannonse
Annonse
Gjest Solveigh
Skrevet
Det jeg egentlig spør om er: Hvor realistisk er disse novellene?? Kan man regne med at dama/mannen rett over midtgangen i bussen har lyst til å ha sex med meg??

Jeg tror du nok kan regne med at mange sitter og fantaserer på samme måte som deg i hvert fall........

Er det noen som noen gang har opplevd tilfeldig sex med en tilfeldig ukjent på bussen, på toget, på en fjelltur, på tur hjem fra byen osv, eller er dette bare noe som skjer i sexnovellenes verden??

men jeg tror det er svært få som opplever at fantasien slutter med tilfeldig sex.... det hører nok mest til i sexnovellens verden, desverre.......
Skrevet (endret)

Tror nok det, ja.

Endret av bada
Skrevet

Var på konsert. En mann kommer bort til meg. Bare ser på meg. Fantastisk blikk og jeg må bare møte det enten jeg vil eller ikke. Jeg kunne hatt sex der og da. Utrolig tenning. Resulterte i litt usømmelig oppførsel fra meg da i konsertlokalet :sjarmor: og sex etter at konserten var ferdig.

Tror egentlig ikke at det du beskriver er vanlig, men jeg er åpen for at det faktisk kan skje.

Gjest sonofapreacherman
Skrevet

Hadde øyekontakt med ei en gang på nabobordet i en respektabel spiserestaurant Hun var sammen med venner/familie, og det samme var jeg. Pulte henne bakfra på do. Stygt gjort av henne.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Stygt gjort av henne.

:klø: Fordi? Var dere ikke to om å ha sex? Eller voldtok hun deg?

Skrevet
Pulte henne bakfra på do. Stygt gjort av henne.

:ler::ler:

Vil ikke vite begrunnelse.

Skrevet

En gang. Flott fyr, blikk møtes, rett på handicap-toalettet, fantastisk knull, har aldri sett ham siden.

Skrevet
:klø: Fordi? Var dere ikke to om å ha sex? Eller voldtok hun deg?

:ler:  :ler:

Vil ikke vite begrunnelse.

Nå skal jeg røpe en liten hemlighet! Mange ONS gutter eier ikke respekt for jenter, å har sex med dem, kun får å på en måte rakke ned på dem/rett og slett bruke dem. De ser på jentene de har sex med, som dritt, rett og slett, fordi de er så billige å bare lar seg bli pult.

Skrevet
Nå skal jeg røpe en liten hemlighet! Mange ONS gutter eier ikke respekt for jenter, å har sex med dem, kun får å på en måte rakke ned på dem/rett og slett bruke dem. De ser på jentene de har sex med, som dritt, rett og slett, fordi de er så billige å bare lar seg bli pult.

Det gjelder vel like mye den andre veien. Mange ONS-jenter eier ikke respekt for gutter, og er bare ute etter å bruke gutter og kaste dem dagen etter.

Skrevet

Det er nok enklere en de fleste tror, det er en liten kode å knekke for å se hvem som er klar og ha den rette selvsikkerheten til å formidle at NÅ skal vi pule, og ikke fomle med vil du pule...

Gjest Vidvandre
Skrevet

Virker som om det er noe som skjer attraktive og veldig selvsikre mennesker.. At det er en øyeblikkstenning tyder jo på at det er utseende og utstråling som man tenner på (og ikke personen, siden man ikke kjenner den).

Litt vel dyrisk måte å få sex på for min smak syntes jeg. Men så er jo jeg så prippen at jeg ikke syntes man burde ha sex med mennesker man overhode ikke kunne tenke seg å ha barn med da :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet

Tråden ryddet for unødvendige kommentarer.

Scorpina (mod)

Skrevet

På jobbseminarer og konferanser er fenomenet temmelig utbredt.

Såvidt jeg vet om er det ikke så vanlig på tog, fly osv. med folk man aldri har møtt tidligere.

Jeg tror at mange kjekke, atletiske og sexy menn ville ha fått napp med en eneste gang dersom de tok initiativ til å forføre en kvinne på tog og fly. Problemet er kanskje at ingen av dem tør.

Skrevet

Hva er hemmeligheten da? :ironi::ler:

Til TS: Jeg tror det er vanlig at folk sitter og tenker sånn på tog/fly/hvorsomhelst, men jeg har aldri gjort noe med det selv. Blir med tanken. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...