*Terje* Skrevet 13. desember 2006 #1 Skrevet 13. desember 2006 Kunne tenke meg å se en liste over hvilke bøker som er mest lest/mest populære gjennom historien - noen som har en side å linke til?
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2006 #2 Skrevet 13. desember 2006 Slike lister finnes sikkert et eller annet sted. Foreløpig antar jeg at Bibelen kommer ganske høyt, kanskje til og med foran Eli Hagens selvbiografi.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Hvordan skal man kunne lage en liste over hvilke bøker som er mest lest? Forstår ikke hvordan man skal klare å få oversikt over dette Hvis jeg kjøper en bok jeg ikke liker, kvitter jeg meg med den før jeg har lest den. Hvis den er bra, gir jeg den videre så det er minst nok en person som har lest den. Derimot kan man kanskje ha lister over bøker for har rangert, og man finner kanskjel lister utfra bøker solgt. Men antall lest forstår jeg ikke hvordan man skal lage. Men det hadde vært gøy om dere fant en, for jeg er også veldig nysgjerrig på dette
Merneith Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Jeg kjøper ofte bøker utifra "mest solgt" på Amazon (selv om jeg ikke liker bestselgere a la Da Vinci koden)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 hm. Første kjappe søk på Google viser at det er mange som påstår at den og den boka er blant verdens mest leste, men selve lista kan jeg ikke finne. Får google litt til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå