Gå til innhold

kaffe


Blackpanther

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mye kaffe dere drikker til dagen...?

Selv drikker jeg ikke kaffe men lurer på hvor mye som ca er "normalt" å drikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanligvis bare en stor kopp om morgenen. Er ikke så begeistret for kaffesmaken,så det går mest i te her i huset,men jeg "må" ha en for å våkne sikkerlig...De kveldene/nettene jeg jobber derimot går det minst en hel kanne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt, alt for mye...... alt mellom 3 og 10 kopper om dagen. :forvirret: Slett ikke bra, men jeg prøver å trappe litt ned! Har vært oppe i 1 1/2 time nå og begynner på kopp 3 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om jeg er hjemme eller på jobb. I helgene går det med 2-3 kopper på morgenen/formiddagen, så er det stopp. På jobb? Hm, 5-7 beger, kanskje. De dagene blir det ikke mer kaffe etter at jeg er kommet hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drikker ikke kaffe, noen påstår jeg ikke er blitt voksen enda...men det er greit hvis det å drikke kaffe er et tegn på å være voksen, så er jeg fortsatt ikke voksen i en alder av 47.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Drikker ikke kaffe til vanlig. Noen ganger når jeg er på kafé, men da må det være cappuchino eller noe annet utblandet. Så det blir kanskje en gang i måneden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker en kopp kaffe på jobb hver dag. I helgene varierer det litt. Hvis jeg drar på kafé, blir det gjerne til at jeg kjöper en eller annen type kaffe med melk. Etter et måltid på restaurant bestiller jeg gjerne en espresso. Lager omtrent aldri kaffe hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

I overkant mye. Nøyaktig hvor mye er vanskelig å si, da det er en del som blir helt ut fordi den har stått og blitt kald, men det er i hvertfall snakk om over 1 liter, sikkert også over 1,5 oftere enn det burde være. Skoledager er bedre, da blir det kanskje 3-6 kopper totalt. Nedtrapping er vel på sin plass :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Jeg drikker stort sett en kopp espresso/mokka om dagen, av og til også et krus presskaffe, men presskaffe og traktekaffe gir meg hjertebank og kaldsvette, så jeg prøver å holde meg unna. Sånn fordelt over uka blir det nok 5-6 kopper, så jeg er ikke en stor kaffedrikker, men jeg er veldig glad i GOD kaffe, og der inngår ikke traktekaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg drikker ett krus vanlig kaffe om dagen når jeg er på jobb, men det er blandet ut med melk og sukker. Jeg liker ikke kaffesmaken men får "kick" og våkner ordentlig (det være seg om jeg starter kl. 10 eller kl 14 :ler: )

På fridagene drikker jeg ikke kaffe, men det hender et par ganger i uka at jeg kjøper meg en mocca eller en annen fancy kaffe og da er det mest for smakens skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaploink

Dersom eg er i ei innleveringsfase på skulen drikk eg kanskje eit par koppar i løpet av dagen, men prøvar å begrense meg. (Stress + for mykje kaffe fugerar dårleg for meg, sjølv om eg blir meir vaken). Ellers i skuleåret drikk eg berre kaffe på café.

No som eg er heime til jul derimot blir det kaffe dagen lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...