Gå til innhold

Hotel Admiral, Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må en liten tur til Bergen nå før jul i forbindelse med jobb og har fått rom på Admiral. Noen som har bodd der og kan fortelle litt om rommene, servicen og frokosten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke at Tripadvisor er noe særlig, mest fordi alle har forskjellige meninger om hva som er god og dårlig service, dessuten vil en utenlandsk turist alltid ha en annen oppfatning fordi han/henne ikke er norsk eller hvertfall snakker norsk.

Ingen her på KG som har bodd på dette hotellet?

Skrevet

Hei

Ja, en må selvfølgelig ta informasjonen med en klype salt. Men jeg pleier også å gi tilbakemelding på TA når jeg har vært ute å reist og de vil iallefall gi en viss indikasjon på hva en kan forvente ;)

Skrevet

Jeg har bodd der. Fint hotell, god frokost. Servicen kan jeg ikke huske, så den var nok bra. :) Også kjekt at det ligger så sentralt! (selv om det var litt lett å gå seg bort i gangene for ei som har null retningssans... ;) )

Skrevet

Fint hotell, god frokost og veldig sentralt. Be om rom med utsikt over Vågen. Har bodd der to ganger og skal bo der igjen i romjulen. Ta en tur opp i Gågaten og innom en koselig italiensk lunsjkafe- butikk som ligger der (Bodega et eller annet)....gode italienske pølser, skinker, oster, oljer...

Skrevet

Har også bodd der en gang og var kjempefornøyd, spesielt siden rommet hadde utsikt til Vågen og det var en kort spasertur til sentrum. Men selve hotellet var helt topp, ingenting å klage på jeg hvertfall.

Skrevet

Takk takk, tar gjerne i mot tips om gode cafeer i nærheten også :-)

Skrevet

Dromedar i gågaten er en bra kafé i du vil ha nærheten.

Skrevet

Var i Bergen i høst og vi endte to dager på rad på en tapasplass som ligger rett ved inngangen til Fløibanen. Husker ikke hva den het, men det var fantastisk tapas der, kjempegod service, og ikke minst (for oss) serverte de mat til langt på kveld. (0030 tror jeg).

Den kan i allefall anbefales. Også cafeen/restauranten som ligger der Maxime lå før. Når du står utenfor Hotell Norge og ser mot teateret ligger den til høyre.

God mat og høy kjendisfaktor. :ler:

Bodde ikke på Admiral, men har inntrykk av at det er et bra hotell.

Skrevet
Var i Bergen i høst og vi endte to dager på rad på en tapasplass som ligger rett ved inngangen til Fløibanen. Husker ikke hva den het, men det var fantastisk tapas der, kjempegod service, og ikke minst (for oss) serverte de mat til langt på kveld. (0030 tror jeg).

Escalon, veldig bra :sjarmor:

Skrevet

Admiral er ett veldig bra hotell, sentralt er det også :)

Ha det fint i Bergen da, koselig by det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...