Vingedama Skrevet 5. februar 2007 #101 Del Skrevet 5. februar 2007 Håper du har hatt en fiiin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 11. februar 2007 Helgen var fin! Sørgelig på jobben for tiden, vi var så mange gravide. Nå er vi ikke det lenger. Var innom der i dag og sjekket med ultralyden. Hjertet slo fint, men er bekymret over at poden ikke beveget seg. Sist var det ikke måte på sprelling liksom. Nå lå den helt stille. Men hjertet slo. Kanskje den sov? Skal på kontroll neste uke, men det er liksom så lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. februar 2007 #103 Del Skrevet 11. februar 2007 Den sov nok bare. Så lenge hjerte slår så er det jo liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 11. februar 2007 Ja, det er sant det . Nå har jeg spist uansvarlige mengder rabarbrasuppe, grovt knekkebrød og frukt, så håper magen er igang igjen snart. Har vært full stopp i flere dager nå, en av de mindre sjarmerende sidene av å være gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #105 Del Skrevet 12. februar 2007 Nå har noia virkelig tatt meg altså. Jeg har vært ganske avslappet til nå, men nå er det visst slutt på roen. Jeg er så lei av å sjekke toalettpapiret etter hvert toalettbesøk. Klarer ikke å la være for tenk om det kanskje er blod? Nå har jeg aldri blødd så mye som en dråpe, men er redd for at fosteret har dødd, men likevel vokst litt og gitt meg graviditetssymptomer, selv om det er dødt. Hjertet slo i uke 8, i uke 10+3, i uke 11 og senest i går, så liv er det jo. Men tenk om Bøllefrøet tar kvelden likevel, og på den ordinære ul er det steindødt?! Skal på kontoll til legen neste onsdag, er så driiitlenge å vente til. Jeg har heller ikke fått noe til mage ennå, er bare blitt feit og dissende. Jeg må bare ta meg i nakken; sannsynligvis er alt ok, er fortsatt kvalm, har ligamentsmerter og ømme nippler. øøøøøørk, bekymringens mor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. februar 2007 #106 Del Skrevet 12. februar 2007 Skal se det går så bra,så. At symptomene fortsatt er der,er ihvertfall et godt tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2007 #107 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Ooooooooog:Jeg vil være sladrisen din!!! :hoppe: Får jeg?Pniiiiiiis! Endret 13. februar 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #108 Del Skrevet 13. februar 2007 Det kan duuuuu !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2007 #109 Del Skrevet 13. februar 2007 Hurraaaa! :hoppe: Gleder meg til grøsselige detaljer en gang i august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 14. februar 2007 To netter på rappen med mareritt om fossblødninger og aborter. Er rimelig sikker på at noe ikke er helt som det skal nå. Skal ikke til lege før om en uke, blææh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. februar 2007 #111 Del Skrevet 14. februar 2007 har du ikke mulighet til å få en hasttime da? dumt å gå vå være bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 14. februar 2007 #112 Del Skrevet 14. februar 2007 Kjære deg, lille venn!!! Kom deg til legen! Jeg vet hvordan du har det, sjekka papiret for blod i mange uker og var helt vrak. Ingen ting som funker bedre enn et legebesøk for å roe nervene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. februar 2007 #113 Del Skrevet 14. februar 2007 Leit å høre at du bekymrar deg... Men svært normalt å vere litt bekymra då! Hendte eg var frykteleg bekymra eg også. Vi får trøste oss med at det sikkert ikkje blir noko betre når ungane er født... Du er full i symptomer jenta mi, og har hørt hjertelyd og alt fleire gonger, så du har nok ingen grunn til å vere uroleg. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #114 Del Skrevet 14. februar 2007 Takk for svar .. Har mulighet til å stikke innom jobben og sjekke der også, gjør kanskje det hvis jeg ikke får roet meg ned. Vet at hovedgrunnen er at to i nær omgangskrets nylig mistet, dene ene omtrent like langt på vei som meg, og den andre noen uker lenger. har tenkt mye på det, og det blir en slags kombinasjon av at jeg begynner å knytte meg til dette bøllefrøet og vil jo at det skal gå bra siden jeg er over 12 uker også. Og at jeg er redd for smertene og ukontrollerte blødninger, GUer og utskrapninger og tomheten etterpå, dersom det skulle gå skitveien. Skal fokusere på det positive nå, og holde blodsukkeret stabilt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 15. februar 2007 #115 Del Skrevet 15. februar 2007 Usj, ja... disse nervene. Jeg er fremdeles ikke over det, går rundt meg selv av bekymring for manglende spark og bevegelse Ærnte så greitt å værra nervevrak Men som Ronja ganske riktig påpeker: du høres veldig gravid ut med alle symptomene dine og hjertelyd gir gode prognoser. Hvis det er til trøst: jeg hadde ikke hadde NOEN symptomer på å være gravid da det gikk galt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. februar 2007 #116 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvordan er det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #117 Del Skrevet 16. februar 2007 Bedre i dag, har fått det litt på avstand . Milepæl i dag, har på meg mammabukse. Herlig med en bukse som ikke strammer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 18. februar 2007 #118 Del Skrevet 18. februar 2007 Velkommen til en ny verden med mammabukse Føles det ikke godt å endelig kunne puste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #119 Del Skrevet 18. februar 2007 Jo, det var herlig! Tok en lynrask titt med utralyden i går, var sliten av å være så bekymret. Bøllefrøet var blitt stoooor! Og viftet med armer og ben, og hjertet slo Nå har vi forøvrig kjøpt vogn og stellebord . Og jeg skal være rolig og avbalansert resten av svangerskapet! Bare gå rundt og gløde i mammabuksene mine. Har forresten bestemt meg for å dedikerere alle rare luftboblefølelser som ikke blir etterfulgt av en trang til å fise for "liv" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #120 Del Skrevet 19. februar 2007 Huhuuu! Var så lur å se "Fritt Vilt" før vi la oss i går. Jeg har hatt en syking med ishakke etter meg i hele natt! Glad vi ikke skal på vinterferie på fjellet ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå