Hildegard Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #241 Del Skrevet 11. mai 2007 Nå har jeg en date med NAV, så får vise hva det blir. Regner med det blir den korte versjonen av perm, men greit å vite hva jeg får utbetalt uansett. Så blir det en hodepine mindre ihvertfall. Å gruble på hvor mange kartonger Mesoft jeg bør kjøpe er jo litt hyggeligere enn å gruble på utgifter og luselønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #242 Del Skrevet 12. mai 2007 Da er bilsetet i boks! Enda en mindre ting å tenke på! Fikk brev fra legen i dag om at jeg hadde for lite jern, så har begynt med noen morsomme tabletter. Har vært ganske trøtt i det siste, kanskje det har noe med saken å gjøre. Har også kjøpt bryllupsgave til Lillelou og Hennes Tilkommende . Og jeg har brukt gavekortet mitt på et par naturalista-skoletter. Blir ikke brukt før til høsten, men jeg har siklet på dem i evigheter nå! Skal ha et par klogger til, de var så gode å gå i. Valget står mellom brune eller røde. Brunt er en praktisk farge til de meste, men de røde er så RØØØØØDE og gilde i fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #243 Del Skrevet 16. mai 2007 Bittelitt klokere etter daten med NAV. Nå gjenstår å finne ut om fedrekvoten kan tas inni min perm. Og om vi da har til salt i maten dersom vi velger 80% lønn. Sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 21. mai 2007 #244 Del Skrevet 21. mai 2007 Heisann... Håper alt står bra til her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #245 Del Skrevet 21. mai 2007 Joda, går greit. Ikke så mye som har skjedd. NAV-møtet var i grunn håpløst. Hun regnet ut permisjonspengene mine ut fra det jeg faktisk hadde tjent, og det virket ikke så ille. Så får beskjed fra lønningskontoret at det feil, støtten blir regnet ut fra årslønnen min, der det ikke tas hensyn til alle ekstravaktene jeg har hatt:(. Da ble det jo noget mindre å leve på ja.... Fikk en bærepose med herlig babytøy av en kollega i dag. Var mye fint oppi der! Nå er gulvet på børnerummet lagt, og taket malt, ny dør bannet på plass. Skap blir kjøpt i løpet av uken, så nå nærmer det seg et ferdig rom! Skal til ul neste onsdag for å sjekke om morkaken har flyttet på seg. Håper det, for blødninger og ks høres ikke helt topp ut. Risikerer reiseforbud også, urk... Ellers er formen fin, gleder meg til ferie nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 23. mai 2007 #246 Del Skrevet 23. mai 2007 Åh, har dere hadlet til barnerommet, neimen så herlig da. Vi har faktisk tømt gjesterommet/ fremtidig barnerom for gamle ting. Sameiet har leid en stor conteiner så da var det bare å kaste som f.... Vi har ikke all verdens plass og ikke bodene er heller ikke så svært så, sambo kastet faktisk rattet og stolen til PS2, ikke verst bare det. Så når det har gått litt lenger tid så skal vi vel også se å få handlet litt til krapylet. Er det ikke irriterende at NAV og din arbeidsgiver har 2 forskjellige meninger om grunnlaget av permisjonspengene? Håper NAV tar i utgangspunktet for det du har tjent og ikke bare årslønna. Krysser fingrene. Snakkes, må begynne med kosematen nå. Det er en viktig fotballkamp på TV'en i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #247 Del Skrevet 24. mai 2007 Jo, liker mye bedre Nav sin utregning....er spent på hva jeg faktisk får. Forhåpentligvis ikke mindre enn vi nå har regnet oss frem til, for da blir det morsmelk i grøten.... Når man får tømt rommet for rot og boss, Da Er Man Igang:D!! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #248 Del Skrevet 24. mai 2007 Nå banner Husbond og Kommende Tante på plass det mye omtalte skapet på Børnerummet. Var på Ikea i dag også, men nå har vi kjøpt inn det aller meste, så det blir en stund til neste gang. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 25. mai 2007 #249 Del Skrevet 25. mai 2007 KS er ikke noe særlig siden smertene varer en stund etterpå. 10 dager siden nå, og fremdeles gjør det ganske vondt. Men alt går jo over og det er ikkeså ille å måtte holde seg i ro heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2007 #250 Del Skrevet 25. mai 2007 :juhu: Fire uker igjen! Og jeg føler det på meg- den kaka har flytta så til de grader! Kom ann nå, feel da vibes! Og forrestenatte, så er du på side 13, og det er jaffal ikke noe blivende sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2007 #251 Del Skrevet 25. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2007 #252 Del Skrevet 25. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2007 #253 Del Skrevet 25. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2007 #254 Del Skrevet 25. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2007 #255 Del Skrevet 25. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2007 #256 Del Skrevet 25. mai 2007 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2007 #257 Del Skrevet 25. mai 2007 Det var da voldsomt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2007 #258 Del Skrevet 25. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2007 #259 Del Skrevet 25. mai 2007 Like godt å sveive igang noe mat,siden dette tar vinter og vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. mai 2007 #260 Del Skrevet 25. mai 2007 Sol,sol kom igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå