Gå til innhold

Hva er det ekleste med ONS?

Fremhevede innlegg

Gjest sonofaprimeminister
Skrevet

Det ekleste er nok selve pulinga. Det hyggeligste er å tømme kjøleskapet hennes morgenen etter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg syns hele ONS greia er ekkel. Jeg kunne aldri hatt sex med en jeg ikke kjente, uansett! Det betyr ikke at jeg dømmer folk som liker det da. Hver sin smak!

Jeg er sån at jeg ikke kan ha sex med folk, om jeg ikke er veldig glad i dem, så jeg syns det er merkelig å ha sex bare for å ha sex.

Du og jeg, Yme. :klem:

Skrevet
Erfarne ONSere prater overfladisk og inngår en underforstått avtale om at det bare er snakk om pulings.  Vi satt oss i stedet i en rolig del av utestedet, delte en flaske rødvin og pratet og flørtet i mange timer før vi dro hjem.

Stakkar, hun må ha følt seg skikkelig utnyttet da du kastet henne ut.

Det ekleste er å gi noe av meg selv til en jeg ikke er glad i.

Og det skjer aldri mer ;)

Jeg er enig med den jeg.

Skrevet

Dagen derpå er ille.

Siden de få ONS jeg har hatt har vært i fylla, så våkner jeg alltid opp og ser helt jævlig ut, har intens hodepine, tørr og stinkende munn og selvfølgelig fyllemage (og da vil man jo helst IKKE bruke doen til den sexy fyren).

Dessuten er det ofte slik at selv om man kvelden før har utført et strippeshow, utforsket hverandres kriker og kroker og stått i spagat over speil, så er det plutselig litt pinlig å våkne opp og være NAKEN med en fyr man ikke kjenner så godt. Iiik. Finner kjapt klærne mine og peller meg ut ja.

Skrevet

Jeg hadde i fylla ikke lagt merke til at han var dritstygg. Så det på morran i daglyset. UUUUSj.... Grøsser når jeg tenker på det nå. Det er helt urolig, men man kan faktisk miste bedømningsevnen HELT. Når vi hadde stått opp ville han kysse meg. Og det vridde jeg meg bra unna. Da sa han "så du vil ha sex med meg, men du vil ikke kysse meg?". Følte meg ganske ekkel der og da.

Jeg forstår hvertfall hvorfor horene ikke kysser!

;)

Skrevet

Den gangen han stoppet midt i samleiet for å fortelle meg at dette ikke føltes riktig. Etter et 'hæ?' fra meg fortalte han at han hadde dame... Og så lurte på om vi skulle stoppe eller fortsette. Jeg sa at det var opp til han, men nei, han ville jeg skulle fortelle. Jeg fortalte at jeg hadde ikke noe ansvar her, det var han som var utro og det var hans ansvar. Da var han kjapp med å komme seg avgårde. :ler:

Men jeg syntes nå han kunne ventet med å huske at han hadde dame til etter at jeg var tilfredsstilt! :frustrert:

Og med den episoden fikk jeg en god påminnelse om hvorfor jeg ikke har uforpliktende sex.

Skrevet (endret)

Jeg er nok i bunn og grunn litt "gammeldags", har jeg funnet ut etterhvert - så jeg har nesten aldri ONS lenger. Orker ikke.. det blir for stor følesemssig påkjenning.

Nei, ekke noen "Tante Sofie"...hvis noen trodde det....

men, har funnet ut at for meg så passer det ikke med ons i hytt og pine, fordi jeg nok knytter meg veldig til de jeg (endelig) slipper inn på meg. Og fordi jeg har opplevd at noe er mer utrolig, noe som ikke kan forklares....opplevde det med en jeg har veldig følelser for, og vet at jeg kan aldri oppleve det igjen med noen annen...men ellers;

GOD JUL! :)

Tråden stenges p.g.a. spam. Trille (mod)

Endret av Trille
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...