Hawaii Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har veldig vondt i halsen, hodet, store mandler og lynfekjertler og nakken er skikkelig vond og stiv! Er det normalt med disse symptomene ved halsbetennelse?
Bettina25 Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Kanskje lurt å kontakte legen din mtp at du er stiv i nakken. Er greit å få utelukke eventuell hjernehinnebetennelse. Uanz god bedring
Hawaii Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 Takk! Skal til legen i morgen. Bare lurer her og nå på m det er normalt med stiv nakke hvis man har halsbetennelse..
Gjest Bellatrix Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Kanskje lurt å kontakte legen din mtp at du er stiv i nakken. Er greit å få utelukke eventuell hjernehinnebetennelse. Uanz god bedring ← Det tenkte jeg også på. Jeg vil ikke skremme deg, Hawaii, men du bør kontakte lege.
Kayli Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har opplevd stiv nakke og hals ved halsbetennelse.
Gjest Ballerina Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har opplevd stiv nakke og hals ved halsbetennelse. ← Me too...
tiffany_1325 Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Har også opplevd stiv nakke ved halsbetennelse Har selv hatt hjernehinnebetennelse, og selvom et av symptomene som kjent er stiv nakke, er det også en rekke andre symtpomer som følger med, blandt annet utslett o.l. Men det er nok lurt av deg å kontakte lege, om det ikke går over etter et par dager Hjernehinnebetennelse utvikler seg så fort at hvis du blir verre, ville jeg oppsøkt lege med en gang.
Gjest Dallandra Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Hjernehinnebetennelse utvikler seg så fort at hvis du tror du kan ha det, så må du iallfall ringe legen og uttrykke din bekymring nå. Ikke for å skremme, men hvis det virkelig ER hjernehinnebetennelse så kan det være for sent i morgen.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Jeg også har opplevd det. Aldri vært så digg å knekke nakken før som da hevelsen gikk ned! :D
Gjest Gitte Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Jeg er alltid stiv og øm i nakken når jeg er veldig forkjøla.
flickan Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Jeg er alltid stiv og øm i nakken når jeg er veldig forkjøla. ← Jeg og.. er ikke det ganske vanlig symptom ved "influensa"
La Luna Skrevet 14. desember 2006 #12 Skrevet 14. desember 2006 Jeg blir nesten alltid stiv i nakken ved halsbetennelse, men enda verre har det vært de gangene jeg har hatt streptokokker i halsen Vært hos legen nå?
ninuska_ Skrevet 21. mars 2012 #13 Skrevet 21. mars 2012 Tråden er ryddet for identifisering gjennom fullt navn, ninuska_, mod
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2012 #14 Skrevet 21. mars 2012 Når jeg har hatt halsbetennelse har jeg hatt vondt på forsiden fra hårfeste til hårfeste, og d kjennes mildt sagt jævlig ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå