Gå til innhold

Halsbetennelse = stiv i nakken?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig vondt i halsen, hodet, store mandler og lynfekjertler og nakken er skikkelig vond og stiv! Er det normalt med disse symptomene ved halsbetennelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje lurt å kontakte legen din mtp at du er stiv i nakken. Er greit å få utelukke eventuell hjernehinnebetennelse. Uanz god bedring :nisseblunk::nisseblunk::nisseblunk:

Skrevet

Takk! :) Skal til legen i morgen. Bare lurer her og nå på m det er normalt med stiv nakke hvis man har halsbetennelse..

Gjest Bellatrix
Skrevet
Kanskje  lurt å kontakte legen din mtp at du er stiv i nakken. Er greit å få utelukke eventuell hjernehinnebetennelse. Uanz god bedring :nisseblunk:  :nisseblunk:  :nisseblunk:

Det tenkte jeg også på. Jeg vil ikke skremme deg, Hawaii, men du bør kontakte lege.

Skrevet

Jeg har opplevd stiv nakke og hals ved halsbetennelse.

Gjest Ballerina
Skrevet
Jeg har opplevd stiv nakke og hals ved halsbetennelse.

Me too...

Skrevet

Har også opplevd stiv nakke ved halsbetennelse ;)

Har selv hatt hjernehinnebetennelse, og selvom et av symptomene som kjent er stiv nakke, er det også en rekke andre symtpomer som følger med, blandt annet utslett o.l.

Men det er nok lurt av deg å kontakte lege, om det ikke går over etter et par dager ;) Hjernehinnebetennelse utvikler seg så fort at hvis du blir verre, ville jeg oppsøkt lege med en gang.

Gjest Dallandra
Skrevet

Hjernehinnebetennelse utvikler seg så fort at hvis du tror du kan ha det, så må du iallfall ringe legen og uttrykke din bekymring nå. Ikke for å skremme, men hvis det virkelig ER hjernehinnebetennelse så kan det være for sent i morgen.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg også har opplevd det. Aldri vært så digg å knekke nakken før som da hevelsen gikk ned! :D

Skrevet

Jeg er alltid stiv og øm i nakken når jeg er veldig forkjøla.

Skrevet
Jeg er alltid stiv og øm i nakken når jeg er veldig forkjøla.

Jeg og.. er ikke det ganske vanlig symptom ved "influensa"

Skrevet

Jeg blir nesten alltid stiv i nakken ved halsbetennelse, men enda verre har det vært de gangene jeg har hatt streptokokker i halsen :frustrert:

Vært hos legen nå?

• 5 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for identifisering gjennom fullt navn,

ninuska_, mod

Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg har hatt halsbetennelse har jeg hatt vondt på forsiden fra hårfeste til hårfeste, og d kjennes mildt sagt jævlig ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...