Gå til innhold

Utflod


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Har et litt ekkelt problem for tiden. Hadde soppinfeksjon for litt siden, og siden det synes jeg ikke jeg har vaert helt "normal" i underlivet. Har til tider ganske illeluktende, gul utflod (beklager ekle detaljer). Er dette noe jeg burde nevne for jordmor paa kontroll i morgen? Er ganske sjenert naar det gjelder aa snakke om slikt, saa det er ikke sikkert jeg toer, men...hvis det kanskje er et tegn paa infeksjon er det vel lurt aa si i fra om? Eller vil en infeksjon oppdages paa urinproeven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Du bør absolutt ta dette opp med jordmor/lege. Er det lenge til neste time, bør du ringe og fortelle om ditt problem. Skjønner at det kan kjennes ubehagelig å snakke om det, bare tenk at det er viktig for knøtten i magen!!!

Forresten, du vet at du kan gå inn å endre på dine egne innlegg etter at de se postet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ja, jeg vet jeg kan endre, men bare skrev identisk innlegg inne paa graviditet isteden...er visst litt lat! :sjenert:

Nevnte det for jordmor, som sa at jeg burde faa legen til aa sjekke om jeg trengte antibiotika. Selv om man helst ikke vil bruke det for mye, saa kan det vaere lurt dersom det viser seg aa vaere en infeksjon. Saa jeg skal til legen i morgen. Gruer meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...