Gjest kvisa Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Er det noen som har prøvd tetracyklliner mot kviser her. ? Jeg har begynt på en kur for en uke siden og jeg har ikke merket noe. Hvor lang tid skal det ta før man merker noe på kvisene?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Du må bruke dem i minst 3 månder, så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet.
Gjest kvisa Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Men de tablettene som jeg bruker begynner jeg med fire tablettter i en uke. Tre tabletter i to uker. To tabletter i tre uker. Osv. DEt går nedover. Hvorfor virker det ikke før om tre måneder da. Om tre måneder så bruker jeg bare en tablett eller to daglig.? Det er litt vanskelig å formulere det. unnskyld meg...
honey21 Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Jeg brukte Tetracyklin i ca et år og kvisene forsvant vel etter et par ukers bruk. Dessverre kom kvisene tilbake i løpet av et par dager da jeg sluttet med tablettene. Eneste som tok knekken på kvisene var Roaccutan.
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Eneste som tok knekken på kvisene var Roaccutan. ← Hva er det??? :klø:
Sukkersøta Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 http://www.hudlegekontoret.no/kategorier/medisiner/roaccutan
Crianza Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Tetracyclinen virket etter en ukes tid på meg. Men får fortsatt en liten kvise i ny og ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå