Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 11. desember 2006 #1 Del Skrevet 11. desember 2006 Mannen har fått velge seg ut gåve frå meg, men eg har litt lyst til å gi han ei overrasking som han ikkje veit om også. Det behøver ikkje koste noko, og kan vere noko heilt symbolsk. Men KVA skal eg finne på? Nokon som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 13. desember 2006 #2 Del Skrevet 13. desember 2006 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emondak Skrevet 13. desember 2006 #3 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Har ingen konkrete tforslag, men greia er vel å tenke litt utradisjonellt.. Og så finne en liten "ting" som han interesserer seg for, gjerne iekstremt vid forstan... Jeg fikk engang en genial gave, en bitteliten plastting som jeg ikke ante hva jeg skulle bruke til.. Det tok nesten et år før jeg plutselig en dag skjønt hva denne greia skulle brukes til, utroolig morro og veldig personlig.. Det her gir deg nok ikke noe hjelp, men det med å tenke utradisjonelt og kanskje ikke en typisk gave er vel et tips, altså en hverdagslig liten ting som for vedkommende har en spesiell betydning. Hmm, ja.. Noe sånt.. Endret 13. desember 2006 av kekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. desember 2006 #4 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Pakk inn deg selv i lekkert undertøy Ikke noe å legge under treet i familieselskapet, men blir sikkert godt mottatt! Ellers er det jo mange fine nye CD bokser på markedet nå hvis han har noe favorittmusikk (jeg kunne sikkert kjøpt 5 forskjellige til min mann) Endret 13. desember 2006 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simone Skrevet 13. desember 2006 #5 Del Skrevet 13. desember 2006 Et brev, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 14. desember 2006 #6 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hva med et gavekort hvor du lover han en bedre 3 retters middag (livretten hans), når det passer han, tilberedt av deg og uten at han behøver hjelpe til. Etterfulgt av oljemassasje. Kjøp en flaske massasjeolje på apotek eller Bodyshop. Skriv et vakkert gavekort og pakk inn sammen med oljen. Endret 14. desember 2006 av Fjellsippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå