Gå til innhold

Tennisalbue?

Fremhevede innlegg

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg var hos doktoren i dag og hun sa jeg hadde fått meg en tennisalbue (skjønner jo hva det er og grunnen). Er det noen som har opplevd det samme? Hvor lang tid bruker man på å bli bra igjen? Har kronisk senebetennelse i samme arm (skulder) så jeg vet jo at dette tar lang tid, men tennisalbue på toppen av dette?? BLÆ! Har vært sykemeldt i en uke og skal nå ta en uke til (før vi sikkert tar en uke til etter dette også..) Det er så SINNSYKT kjedelig å bare være hjemme og ikke kunne gjøre noenting! Selv det å pusse tennene er jo en kamp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tennisalbue, det har jeg hatt i ca 1 år. Jeg var sykmeldt på den tiden jeg fikk det (av andre årsaker). Armen ble litt bedre med fysioterapi så i mai begynte jeg å jobbe igjen.

Jeg har hatt fysioterapi èn gang pr uke hele tiden, men det ble bare værre og værre. Jeg klarte til slutt ikke å klemme ut ketchup fra flaska, mista ting titt og ofte til og med en ferdigstekt pizza klarte jeg å slenge på gulvet.

Jeg ble sykmelde 1. november og er det fortsatt. Nå har jeg behandlinger to ganger pr uke, jeg er mye bedre, men det skal ingenting til før det gjør vondt, spesielt om natta.

Jeg har fått beskjed om at det kan ta mange måneder før man blir bra, hvis man blir det. Operasjon vil legen unngå da det er så mange som er mislykket.

Jeg kommer nok ikke til å gå tilbake til samme jobb da det er jobben som er årsaken til mine problemer.

Jeg har søkt om yrkesrettet attføring så jeg tror nok det blir omskolering på meg.

Gjest Ballerina
Skrevet
:overrasket: oi... nå ble jeg redd... :roll: Heldigvis er dette bare en bijobb så jeg kommer ikke til å jobbe der resten av livet liksom... hm... trodde bare det var noe som gikk over på en uke eller noe sånn, jeg! Jaja, skal tilbake til legen på mandag så blir jeg vel sykemeldt ut måneden (som hun sa), så må jeg begynne å jobbe igjen en dag i uka... når man ikke har noen skikkelig timeliste og sånn på jobben, så klarer de jo å snike seg unna sykepengene... :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...