Gå til innhold

Ikke egentlig vondt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våknet i dag tidlig med hovent øyelokk. Akkurat som jeg skulle ha grine noe voldsomt. Bare det ene.

Har hatt sti på øyet før, men da har det vært en rød prikk og det har ikke vært på øyelokket. Kan ikke se noe rød prikk, men øyet er kanskje litt rødt langs kanten. Og det er litt ømt når jeg blunker.

Noen som har hatt det samme? Sti eller betennelse? Går det over av seg selv, eller må man gå til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig likt ut som noe jeg hadde tidligere i høst -det gikk over av seg selv i løpet av noen dager :)

Gjest Ballerina
Skrevet

Min søster hadde et slikt øye for ikke så lenge siden... da hadde hun faktisk en kvise under øyelokket... :sjenert: Klarer du å se på innsiden på øyelokket eller å få noen til å sjekke for deg? ...det kan jo selvfølgelig bare vær trekk også da ;)

Skrevet

Ser ikke ut som det er noe der, men det kjennes sånn ut. Det går vel over av seg selv får jeg tro :)

Gjest Ballerina
Skrevet
Ser ikke ut som det er noe der, men det kjennes sånn ut. Det går vel over av seg selv får jeg tro :)

Hvis det kjennes sånn ut så er det godt mulig... :sjenert: er et navn for det også, men det husker jeg ikke ;) Det går over av seg selv (den sprikker til slutt av seg selv... da kommer det mye gult ut...) Hvis det er det samme som søsteren min hadde blir det verre, men så blir det bra igjen etter en uke eller noe sånn!!! :)

Skrevet (endret)

Det er definitivt verre i dag. Følte meg som Mike Tyson når jeg så meg i speilet i dag tidlig :ler: Men så vidt jeg kan både se og føle er det øyelokket, ikke øyet. Så da går det vel over av seg selv håper jeg. Bedre nå når jeg har vært oppe en stund. Og med litt sminke ser det litt bedre ut også.

Ble deppa av de synet som møtte meg i speilet i dag, men nå er det bedre og humøret er også bedre :)

P.S: Tusen takk for at dere gidder å svare et hysterisk kvinnfolk. Tro meg, det hjelper :klem:

Endret av Ulva35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...