Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #21 Skrevet 11. desember 2006 Ikke rart at dette kan bli et problem her til lands, nå som drivhuseffekten setter fart på isen rundt Nordpolen.
Gjest Bellatrix Skrevet 11. desember 2006 #22 Skrevet 11. desember 2006 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...%C3%82lsordboka ← Så da må en pakkisgutt være en gutt som pakker is da?
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #23 Skrevet 11. desember 2006 Jai komme fra Pakistan, og jai jobbe på isfabrikk. Når de andre roper pakkis pakkis, pakke jai is som bare faen!
Hu i Svingen Skrevet 11. desember 2006 #24 Skrevet 11. desember 2006 Noe helt annet, og mye mer stigmatiserende, nemlig tapetfetisjist.
Gjest Bellatrix Skrevet 11. desember 2006 #25 Skrevet 11. desember 2006 :noterer: Pakkis= is, fitte=sprekk det renner vann gjennom (eller noe i den duren). Pakkisfitte må da altså være is det renner vann av, så om pakkisen bare er en vanslig isbit så er det jo naturlig at det renner vann av den om den smelter. Pakkismoderator må da altså være en moderator av is? Altså en kald og kynisk en. En moderatorfitte er da en moderator det renner vann av. :klø: Kasnskje det er moddene som sto modell for den derre sikledama som var på velværeforumet ie en reklame for sko eller noe sånt?
Gjest Kaffomann Skrevet 11. desember 2006 #27 Skrevet 11. desember 2006 (endret) fitte=sprekk det renner vann gjennom (eller noe i den duren). ← Ikke helt: fitte f1 el. m1 (usikkert opphav, kanskje besl med norr fita 'fet væske, fett' el. med norr fit 'engstykke ved vann', dvs 'noe fuktig og glinsende') vulva, kuse (1), mus (2) Det er en glinsende, fet mus. Litt sånn som Erna Solberg (i følge Eli Hagen)...Brøt jeg en regel nå? Endret 11. desember 2006 av Kaffomann
Gjest Bellatrix Skrevet 11. desember 2006 #28 Skrevet 11. desember 2006 Det er en glinsende, fet mus. Litt sånn som Erna Solberg (i følge Eli Hagen)...Brøt jeg en regel nå? ← Jeg vet ikke. Hvis du vet at Eli Hagen har skrevet det så er det i hvert fall ikke spekulasjoner.
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #29 Skrevet 11. desember 2006 Ikke helt: Det er en glinsende, fet mus. Litt sånn som Erna Solberg (i følge Eli Hagen)...Brøt jeg en regel nå? ← Du brøt vel først og fremst reglene om korrekte sitater, jeg har ikke hørt at Slottstrappautofile Eli har kalt Erna for fet og glinsende.
Gjest Kaffomann Skrevet 11. desember 2006 #30 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg er sikker på at hun i hvert fall har tenkt tanken på at Erna er fet. Om hun har tenkt på henne som glinsende, blir bare spekulasjoner. Beklager. Dessuten vil jeg bare gjøre oppmerksom på at det er slik sitater i VG blir lagd. Det meste kan skrives om ved bruk av sitatstrek. Endret 11. desember 2006 av Kaffomann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå