allover Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Hei!! Snart jul, og når julen er over setter vi snart nesen for Thailand, solens land. Vi gleer oss fælt.. har sett frem til dette i trekvart år. Det skal bli så deilig med sol på kroppen Jeg lurte på, er det bare en flyplass i Bankok(internasjonal)? ER det slik at når vi lander på den nye flyplassen, eller er den gamle også fortsatt i bruk? Og er det noen av dere som har vært på Koh Samui og som har helt spesielle opplevelser på overnatting? vi har vært der før. Og denne gang har vi bestilt fem netter på Koh Samui, og fem netter på Koh Tao. Ettter dette, skal vi ta det som det kommer.. Men, om noen har noen forslag på Koh Samui vi bare må ta, er jeg glad for tips Tusen takk for alle svar. Og God Jul a dere
gard Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hei Jeg tror at den nye har overtatt for all trafikken. Vi mellomlandet der for noen uker siden og det er en svær flyplass. En må gå ganske mye for å komme til de forskjellige gatene og flyplassen bære litt preg over å være ny og det virker ikke ut som alt er helt ferdig enda.
Coronas Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Vi var i Thailand i begynnelsen av November. Ja du måtte gå langt på den nye flyplassen, men det måtte du før også. Det er gårullebaner slik at det går fort framover. Vi fant fram lett og den er rålekker :smile: All trafikk gikk via den nye flyplassen, for vi dro til Krabi samme dag. Bare husk på dersom du skal mellomlande i Europa, de nye håndbagsjereglene. Var på Koh Samui i sommer. Var på en resort som heter Papillon. Franskdrevet. God mat, koselig folk og ikke så langt unna snorkle muligheter. Ta taxi (100thb) når du skal inn til sentrum. Aircond. og trygt, eller gå langs stranden. Alle restaurantene ligger som perler på en snor. God og billig mat er det på Relax resort. Ligg på stranden og spis. Alltid happyhour God tur og kos deg skikkelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå