Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dama gjør i God morgen Norge!

Dama er direkte sarkastisk, frekk, hoven, respektløs og ufin både med medprogramledere og gjester.

Jeg blir rett og slett provosert. :frustrert:

Hun passet godt som både nyhetsanker og USA korrespondent, men ikke som frokostvertinne som skal være hyggelig og kosesnakke med mennesker.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det same som deg. Så på idag da hun gjorde narr av menn med fødselsangst. Tåpelig gjort. Og stakkars han mannen som hun er sammen med idag. HUn er liksom så bedrevitende ovenfor han synes jeg. Signe er mye kosligere.

Skrevet

Jøøsss. Det har jeg aldri tenkt på... syns hun er fin jeg :)

Skrevet

Jeg så på morgensendingene på begge kanalene for første gang i dag, og jeg kom vel fram til at alle så like morgengretne og trøtte ut som meg.

Gjest graceland
Skrevet

Jeg liker IKKE Vår Staude. Jeg synes hun virker oppblåst og nedlatende.

Gjest Fruktfat
Skrevet
Jøøsss. Det har jeg aldri tenkt på... syns hun er fin jeg :)

det synes jeg også. hun er den beste programlederen de har hatt, mener jeg. de nadre er så veldig "programledere", hun er naturlig og tør å være med på litt.

heia vår!

Skrevet

jeg liker også Vår i Gmn. Synes hun er et friskt pust. Liker ikke hun litt eldre dama..husker ikke navnet. Signe? :sjenert:

Skrevet (endret)

Hehe, ja, det er kanskje noe i det. Litt på sidelinjen; noen som har tenkt over at stauder er vårblomster? :ler: Navnet kan da neppe være tilfeldig, hehe.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest Ballerina
Skrevet

Må si jeg liker Signe bedre enn Vår... men noen som har tatt en titt på de tragiske damene som tar seg av morgensendingen på NRK??? (sorry at jeg gikk litt utenfor tråden her... :sjenert: )

Skrevet

Jeg liker Signe best, ordentlig koselig dame. Når jeg sitter morragretten foran tv'n og prøver å våkne, passer det meg best med en upretensiøs blid dame. Vår er ok hun også, men noen ganger blir jeg litt irritert av den kvasse og nedlatende tonen hun i blant legger an mot gjester og medprogramleder.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Liker Vår Staude godt jeg, uten at jeg har sett så altfor mye på frokost-tv. Bare synd hun ser så tynn og lollipop-aktig ut!

Signe Tynning klarer jeg bare ikke. Hun virker uintelligent og tilgjort. Men bedre enn vær-dama i NRK, det skal hun ha.

Hvor ble det av hun søte, slektningen til Signe?

Gjest graceland
Skrevet

Uansett så er Frokost-TV et mye bedre alternativ.

Skrevet

Vår er nedlatende mot gjestene.

En gang så var den 2 personer som sang på GMN, på taket av bygningen. Etter at de var ferdig med å singe så sa hun " Det var fint, men jeg tror ikke jeg ville kjøpt plata" eller noe sånt.

Da ble jeg paff. Trodde ikke TV2 ville tillate at hun snakket som om deres gjester.

Og jeg har hørt henne komme med lignende uttalelser til andre gjester.

Skrevet

Hm...Har jeg aldri fått med meg, synes hun oppfører seg korrekt programleder jeg...Må vel bare følge mer med kanskje...

Var det ikke forresten en liknende tråd her for ei stund tilbake?

Gjest Fruktfat
Skrevet
Signe Tynning klarer jeg bare ikke. Hun virker uintelligent og tilgjort.

Hvor ble det av hun søte, slektningen til Signe?

JAA, signe virker fryktelig blond og dum innimellom!

men må si at åse linda -slekninger- er enda verre, hun orket jeg rett og slett ikke å se på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...