Devana Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har så vondt når jeg tygger i den ene jekselen min. Har opplevd det tidligere også, uten at tannlegen finner noe. Hva kan det være da? Noen tannleger eller noen med noen tanker rundt dette? Det er kun den ENE tanna, og det gjør j**** vondt
LadyInRed Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 jeg hadde en gang sinnsykt vondt i ei jeksel, og syntes egentlig det var rart for uka før hadde jeg vært på den årlige kontollen hos tannlegen (og da hadde alt vært finfint). Det var så vondt at jeg ikke engang fikk sove. Da jeg kom meg til tannlegen påny viste det seg at jeg hadde bihulebetennelse og ikke noe hull eller annet på tennene! Fikk da beskjed om at bihulebetennelse førte til at ei nerve i tennene kom i klem slik at det gjorde vondt i tennene. det var visst veldig vanlig at folk gikk til tannlegen for tannvondt og så var det bihulebetennelse, og mange gikk også til lege for vondt i bihulene når det viste seg å være tannproblemer. Så hvis tannlegen din ikke finner noe, så bør du ta en tur til legen (men egentlig burde jo tannlegen din ha sett dette). Da får du pencelin. Det rare var at jeg ikke var syk ellers, hadde bare vondt i tanna. Jeg trodde først tannlegen tulla når hun sa jeg ikke hadde noe gale med tennene men istedet bihulene
Devana Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Takk for svar Men dette er jo bare når jeg biter i noe mat. Kan det være bihulebetennelse da også?
Devana Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2006 Vel..Nå har jeg spist igjen, og det gjør ikke vondt lenger. Skjønner ikke hva dette er...Det kommer og går visst.
LadyInRed Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Takk for svar Men dette er jo bare når jeg biter i noe mat. Kan det være bihulebetennelse da også? ← nei. ser nå at du også har hatt problemet tidligere, så da er det nok ikke bihulebetennelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå