Gå til innhold

kuler over testikkel

Fremhevede innlegg

Gjest utlogget
Skrevet

I går ba samboer meg se på en kul han hadde oppdaget over den venstre testikkelen. Da jeg kjente på den var det som om det var en "klase" inni der med mange små klumper.. De sitter over testikkelen (der det er litt "løst" skinn), ikke på selve testikkelen.

Jeg spurte samboer om han hadde hatt det lenge, og han hadde ikke peiling. For alt han visste kunne han ha hatt det hele livet, bare at han ikke hadde lagt merke til det.. det synes ikke noe særlig hvis man ikke ser nøye etter, og det er ikke vondt. Jeg vil han skal sjekke det hos legen så fort som mulig, jeg blir jo sef dritbekymra med en gang.. Han nøler litt fordi han er usikker på om det rett og slett er en del av den mannlige anatomien, og er redd for å drite seg ut hos legen.

Noen som vet om dette er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg, men det må da være bedre å få sjekket dette hos legen? Så slipper dere å bekymre dere for det. Jeg hadde prøvd å overtale din kjære til en legevisitt, for din skyld om ikke annet.

Gjest Fruktfat
Skrevet

send ham til legen kjapt. selvfølgelig kan det være noe som skal være der, men om det ikke er det og det er noe galt (testikkelkreft, for eksempel) er det ekstremt viktig å komme seg til legen, for testikkelkreft går FORT.

Skrevet

Bitestikkelen? En helt standard del av anatomien.

Dog, for all del, gå til legen.

Skrevet

GÅ til legen.

Ikke normalt men ekstra-vedheng kun på en side!

Skrevet

Har overtalt ham til å gå til legen og han har fått time i morgen. Han har noen føflekker som bør sjekkes så da kunne han ta det i samme slengen.

Takk for alle svar! Og som sagt, det kan jo hende det er natrulig, som f.eks bitestikelen, men da burde det vel vært på begge sider?

Kan oppdatere i morgen. *håper det ikke er noe farlig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...