Gå til innhold

å bli forlatt


Gjest poisonivy

Anbefalte innlegg

Gjest poisonivy

samboeren min forlot meg. det kom som et sjokk. plutselig og uventet. fordi jeg trodde at det meste var bra. jeg trodde at vi skulle starte vår egen familie. dette kom som et sjokk fordi han ikke lenge før hadde han fortalt meg at han aldri skulle gi meg opp. at han aldri stikke. uansett. i rus av kjærlighet lages løfter som tydligvis ikke kan holdes. dette er en stund siden, men jeg er fremdeles i sjokk, og er deprimert. gråter hver dag. har lyst å aldri stå opp. vil heller dø. det har egentli ikke enda gått opp for meg at han har forlatt meg, så jeg sier til meg selv og andre at vi har en pause. jeg føler hat og kjærlighet. når skal jeg bli normal igjen? når går det over? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å føle hat og kjærlighet er en naturlig reaksjon....

Det finnes ingen oppskrift på hvor lenge en kjærlighetssorg varer. For noen er den kort og for andre kan den vare lenge..

Prøv å finne på noe sosialt med en eller flere venninner som forstår deg i din situasjon nå.. Er godt å ha noen hos seg når en er lei seg...

Kjærlighetssorg er noe av det værste en kan ha...

:klem: Trøster deg litt og gir deg enda en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når et forhold blir brutt er det en stor sorg, lite jeg kan si som får deg til å føle deg bedre, har selv vært i samme sitv.

Jeg vil anbefale deg å bruke litt tid på deg og dine venner, unn deg selv litt ekstra. Kjøp deg noe nytt, gå til frisøren osv.. Ting som får deg til å føle deg litt bedre. Husk at det alltid føles værst i begynnelsen, og at ting vil bli bedre. Dette kan ta tid, men tro meg, til slutt vil det gå over.

Vet hvordan du har det, og dette unner jeg ingen.

Kan jeg være til hjelp med noe, så hyl ut. det er ofte bedre å snakke med folk man ikke kjenner.

Klem fra Kreps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte alt i alt 8 år av livet mitt på kjærlighetsorg. Spesiellt ille var den det første året-da ville jeg dø. Var en helt grusom smerte. Tenker på han ennå selv om det er på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Åh, jeg unner virkelig ingen å ha kjærlighetssorg. Det er helt grusomt! Men som andre har sagt her.. det går faktisk over. Ta tiden til hjelp og gjør gøye ting! Vet det ikke er lett men.....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste trøsten nå, er at det går faktisk over! helt sant. Prøv å gjøre ting du liker, ta en tur på byen med venninner el. det er utrolig vanskelig nå, men det blir bedre, lover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Gjest_sparrow_*
samboeren min forlot meg. det kom som et sjokk. plutselig og uventet. fordi jeg trodde at det meste var bra. jeg trodde at vi skulle starte vår egen familie. dette kom som et sjokk fordi han ikke lenge før hadde han fortalt meg at han aldri skulle gi meg opp. at han aldri stikke. uansett. i rus av kjærlighet lages løfter som tydligvis ikke kan holdes. dette er en stund siden, men jeg er fremdeles i sjokk, og er deprimert. gråter hver dag. har lyst å aldri stå opp. vil heller dø. det har egentli ikke enda gått opp for meg at han har forlatt meg, så jeg sier til meg selv og andre at vi har en pause. jeg føler hat og kjærlighet. når skal jeg bli normal igjen? når går det over? :tristbla:

Alle føler sånn når de er forlat plutselig, uten forklaring. Det samme skjedde til meg i fjor plutselig etter 13 års ekteskap og etter at jeg forlott landet mit og familien min til å være sammen men han. Jeg var i ren sjokk 2-3 måneder. Nå har det gått 8 måneder og jeg forberede meg til skillsmisse. I begynelse vil jeg bare ha han tilbake. Nå vil han ha meg tilbake likevel, men for meg er alt ødlagt. Man skal ikke sier sånne ting uten å ha tenkt og diskutert det lenge med hverandre. Jeg føler jeg skal ha en man som ikke behandle meg på den måten.

Husk at verdien du har er inni deg, ikke han, eller det du hadde sammen. Derfor skal du bruke tiden nå til å bygge opp deg selv. Det er vanskelig å gjøre når du er so deprimert men tenk at hvert minut du kaster bort med tanken av han er et minut du kunne bruke til å støtte deg selv. Prøv å gjøre en ting hver dag som er bare for deg.

Beklager min dårlig norsk er englesk tallende...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...