Lillesøster Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 http://www.baksiden.net/blondinerforsvinner.htm Kom over en artikkel jeg følte for å poste her på kg, men hadde litt problemer med å finne forum til den derfor poster jeg den her. Verdens Helseorganisasjon (WHO), under ledelse av den nesten norske Gro Harlem Brundtland, melder nå gledesstrålende at blonde mennesker vil være borte fra jordens overflate innen 2202 Det var da en merkelig ting å føre statistikk over...
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Det er jo ikke sjokkerende nyheter, for blondt hår er ressesivt (eller hva det heter) i forhold til mørkere, på lik linje med at blå øyne er ressesive i fht brune. Men hvorfor er det en gledesstrålende nyhet? :klø: (kanskje de har hørt for mange blondinevitser og tenker at vi skal få en smartere befolkning når blondinene er borte? )
Lillesøster Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Det er jo ikke sjokkerende nyheter, for blondt hår er ressesivt (eller hva det heter) i forhold til mørkere, på lik linje med at blå øyne er ressesive i fht brune. Men hvorfor er det en gledesstrålende nyhet? :klø: (kanskje de har hørt for mange blondinevitser og tenker at vi skal få en smartere befolkning når blondinene er borte? ) ← Er det en gledesstålende nyhet? :klø: Jeg syntes nå det høres trist ut.
Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Er det en gledesstålende nyhet? :klø: Jeg syntes nå det høres trist ut. ← Ja, jeg syns og det høres litt trist ut, men i innlegget du quotet står det jo: Verdens Helseorganisasjon (WHO), under ledelse av den nesten norske Gro Harlem Brundtland, melder nå gledesstrålende at blonde mennesker vil være borte fra jordens overflate innen 2202 :klø: Det står gledesstrålende nyhet?! Men kanskje det er en feil, får håpe det
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Trodde det sto "Embla s' siste timer" på forsiden (Unnskyld, ikke noe å le av... *skynder seg inn i bryllupsforumet*)
Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Trodde det sto "Embla s' siste timer" på forsiden (Unnskyld, ikke noe å le av... *skynder seg inn i bryllupsforumet*) ←
punktom Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 (endret) Gledesstrålende er ironisk. Det er en ganske ensfarget side kommentaren er hentet fra. Ellers synes jeg det ikke er noe merkelig å føre statistikk over. Endret 12. desember 2006 av punktom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå