Gjest Chablis Skrevet 10. desember 2006 #1 Del Skrevet 10. desember 2006 Bor på landet og mitt barndoms juletre ble hugget lille julaften. Nå er tidene annerledes, og i går kom en ven med et nyhugget juletre til meg. HAr satt det ute på balkongen, her er det mildt og fint. Er redd for at det ikke holder fram til jul, og lurer på om noen vet hvordan jeg skal ta vare på det, om det behøver vann etc. HAr satt det i ei bøtte vann nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2006 #2 Del Skrevet 10. desember 2006 Når du har satt treet i en bøtte vann klarer det seg fint fram til jul så lengde det står ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 Det går nok bra. Tipper det er ganske mange juletrær som allerede er hugget, jeg. Bare tenk på dem som selger juletrær i stor skala. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. desember 2006 #4 Del Skrevet 11. desember 2006 Vi hugget også vårt i går, og etter råd fra folk her inne har jeg satt det i ei bøtte vann. vårt står vel og merke i ei utendørs bod da, ikke ute. Det er muligens en grad varmere eller to der, men ute er det STORM så det virket litt lurt å beskytte det synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå