Gå til innhold

Dere er verdiløse - hele gjengen!


Utenriksmedister

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han kan flytte tilbake til det landet han opprinnelig kommer i fra. Der vil de sikkert applaudere ham, hans holdninger og handlinger. Det er heller ikke gitt at han får ytre seg så fritt i sitt opprinnelige hjemland, som han kan i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, kriminelle Rasool liker ikke den kulturen her.

Hvis ikke det er dødsstøtet til vestlig kultur så vet ikke jeg.

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skjønner ikke hvordan han fikk sendetid på nyhetene. "Staten støtter gjengvirksomhet." Jada...

Klart TV2 har interesse av å få idioten til å fremstå som både idiot, farlig og tanketom drittsekk. Bare vent til neste Holmgang, hvis du lurer på temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Rasool sine uttalelser på tv i går var rett og slett bare latterlige! Mange muslimer er også homofile bare så det er nevnt. IDIOTISKE og flaue uttalelser!

Det er vel mer av denne respekten Rasool savner i Norge.

Hårreisende!

Kjøre fylliker som stinker spy og piss er greit, men førerhunder er urent!

Gamle "GRISER" som kommer fra julebord kan de oså kjøre hjem!

Nei, det der er så inn i hampen utrolig og dårlig - de får følge våre regler her i Norge, religion eller ei på noen områder ihvertfall!

Hadde de vært litt smarte så kunne de vel heller ha sagt at de er allergiske for dyr, eller at de har fast skolekjøring med en elev som eks. er allergisk istedenfor å la deres tro åpentlyst gå utover svakerestillte som det blinde mennesker faktisk er.

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er drittlei av at vi syr puter oppunder armene på nordmennhatende utlendinger. Hvis de ikke liker nordmenn eller landet vårt, så kan de pakke seg ut herfra!!

Så det så....

Ellers må jeg også tilføye at saken er en annen når det gjelder innvandrere/asylsøkere som tilpasser seg vår kultur :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt klart utfordrende når to kulturer møtes. det som mange gjør feil, både nordmenn og innvandrere, er å dømme og kritisere FØR man spør og får info om den andres kultur.

roten til mange av problemene er jo at vi ikke setter oss ordentlig ned og snakker sammen! istedetfor gjør vi det enkleste: tar avstand, fremmedliggjør og tror at "de andre" er onde.

men apropo han gjøken her da, det er noen gjøker uansett kultur: se på han fotografen Christoffer Owe som hadde dokumentar på TV 2 for litt siden- han var ikke så innmari intelligent i uttalelsene sine han heller...

tror "de onde andre" er et mindretall, og at media klarer å spore opp de verste idiotene, og gir seerne inntrykk av at muslimer er nordmennhatere. og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

i 1989 var jeg i millitæret sammen med denna fyren, oscarsborg festning.

vi hadde brygge vakter sammen 4 dager i uka så jeg har brukt mye tid sammen med han.

han fremsto ikke slik da, var en hyggeli kar og vi lo mye sammen.

fikk jo vite seinere om romsåsdrapet, young guns osv, synn han ikke kunne være slik han var der for da var han faktisk helt ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...